Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Spot z drona
Akcja ma pokazywać efekty Krajowego Planu Odbudowy, jak nowe miejsca w żłobkach i klubach dziecięcych, kolej, inwestycje w edukację czy i badania naukowe czy mieszkania dla lokalnych społeczności.
Kampania „Przyspieszamy Polskę” potrwa od 16 do 30 czerwca w telewizji i przestrzeni publicznej, a w internecie – do 7 lipca.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Główne narzędzie kampanii to spot, który prowadzi widza przez Polskę z perspektywy pędzącego drona FPV. Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV Republika, a także w serwisach internetowych: YouTube, Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok. Reklamy pojawią się również na ekranach LCD w pociągach Pendolino, IC DART, IC FLIRT, a także w metrze i tramwajach – w ramach kampanii OOH.
W telewizji wykorzystywana jest wydłużona wersja spotu – 45 sekund. W internecie wykorzystywany jest spot 30-sekundowy, a także jego krótsze wersje – 15” i 6” – przygotowane specjalnie do kampanii wideo w mediach społecznościowych i Google Display Network.
Zobacz: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej promuje KPO
Akcję prowadzi Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Za produkcję spotu odpowiadają Aplan Media w konsorcjum z Euvic Media. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Euvic Media.