Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
„Kampania Mam Więcej to wyraźny kontrapunkt wobec komunikacji z udziałem gwiazd i influencerów, a zarazem dopełniające ją, przemyślane rozwinięcie” – podaje marka w komunikacie dla mediów.
W spotach odnajdziemy tropy zachęty do samoakceptacji i celebrowania siebie, wybrzmiewające we wcześniejszych reklamach marki z Mają Ostaszewską, Kubą Błaszczykowskim i Sarą James. Rossmann zapraszał w nich klientów do wspólnej podróży ku zbudowaniu z samym sobą silnej pozytywnej relacji. Motyw self-love jest w aktualnej kampanii rozwijany.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Kampania wystartowała 2 czerwca i planowana jest do końca lipca. W komunikacji Rossmann wykorzystuje digital ze wsparciem telewizji i DOOH oraz mediów w drogeriach (monitory i POSy).
Kampanię przygotował zespół marketingu Rossmanna.