- Kluczowe dla agencji było przede wszystkim rozbudowanie powstałego pod koniec 2024 roku działu sprzedaży, który odpowiada za pozyskiwanie i obsługę klientów agencji - podano w komunikacie.
Dział sprzedaży zasiliła Natalia Witoszyńska, która objęła stanowisko sales managerki. Witoszyńska posiada 8 lat doświadczenia w sprzedaży, a w branży reklamowej działa od 6 lat. W tym czasie realizowała kampanie m.in. dla marek takich jak Pepsico, New Balance czy Fundacja Sexed. Jej doświadczenie obejmuje działania od outdooru, przez kampanie PR-owe i influencerskie, aż po digital i kampanie ambientowe. Jest również założycielką marki rękodzielniczej Cobber.
Bartosz Rochniak objął natomiast stanowisko account managera. Karierę w influencer marketingu zaczynał w BrandBuddies, gdzie jako project manager przez ponad 4 lata realizował kampanie na rynku polskim i zagranicznym. Prowadził projekty dla marek takich jak Pepsi, Vinted czy Shopee. Następnie w agencji WebTalk rozwijał umiejętności w obszarze strategii, współpracy z działem kreacji oraz planowania działań mediowych, obsługując m.in. Kia Polska.
W Rokmates zajmuje się kompleksową opieką nad kluczowymi klientami agencji, w tym GymBeam. Odpowiada także za rozwijaną usługę realizacji kampanii mediowych (m.in. dla Speakly) – od rekomendacji najlepszych rozwiązań, przez realizację, aż po optymalizację.
Nowe osoby w obszarach administracji i kreacji
Zuzanna Trząsalska objęła stanowisko office managerki. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w pracy administracyjnej m.in. w Lifetubie. W Rokmates odpowiada za organizację codziennego funkcjonowania biura, bieżące wsparcie zespołu i wdrażanie usprawnień operacyjnych.
Robert Fidler został natomiast nowym creative leadem w zespole Marketing & Strategy, kierowanym przez Krzysztofa Sarnę. Odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnych dla kampanii realizowanych przez Rokmates, nadzór nad procesami produkcyjnymi oraz wspieranie rozwoju kompetencji kreatywnych wewnątrz zespołu agencyjnego.
Fidler ma ponad 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kreatywnych – ostatnio w agencji Lifetube odpowiadał za działania m.in. dla Tymbarku, Fanty, Hebe i Biedronki. Wcześniej pracował też w Warner Music Poland i Hasbro. Jego specjalizacją są koncepcje multiformatowe – od scenariuszy po oprawę wizualną i muzyczną. Materiały wideo oparte na jego koncepcjach dla Studia Tymbark osiągnęły ponad 16 mln wyświetleń.