Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Po wprowadzeniu w kwietniu br. sieci Retail Media Network, RASP uruchamia kolejne rozwiązanie dla branży e-commerce.
RMN to innowacyjna i sieć reklamowa, która pozwala sklepom budować nowy kanał przychodowy, a producentom i markom udostępnia nowoczesne formy promocji zwiększające sprzedaż. Z kolei Onet Ads Seller jest rozwiązaniem dla małych i średnich e-commerce, które chcą rozliczać się za efekt. Dzięki zaawansowanej technologii opartej na sztucznej inteligencji, sprzedawcy internetowi z Onet Ads Seller mogą m.in. zwiększyć sprzedaż, promować asortyment i robić to w pełni automatycznie – zaledwie w kilka minut od rejestracji.
Wyróżnikami Onet Ads Seller mają być m.in. prostota konfiguracji, pełna automatyzacja oraz rozliczenie w modelu CPS, czyli dopiero po dokonanym zakupie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
- Onet Ads Seller umożliwi branży e-commerce zwiększenie sprzedaży i skuteczne pozyskanie klientów, dzięki wykorzystaniu AI, która stworzy reklamy, dobierze najlepsze kanały dystrybucji i dotrze do użytkowników realnie zainteresowanych zakupem – mówi Marcin Olszewski, ad technology and platforms director.
Proste w obsłudze
Proces uruchomienia kampanii w Onet Ads Seller jest błyskawiczny, wystarczy: konto w Onet Ads, feed produktowy oraz integracja z pikselem konwersji, dzięki któremu będzie można optymalnie promować ofertę i zliczać sprzedaż.
W usłudze Onet Ads Seller można promować cały asortyment sklepu lub wybrane kategorie, wszystko z uwzględnieniem zasad brand safety. Wybór kanałów emisji reklam oraz proces ich tworzenia są zautomatyzowane.
Reklamy emitowane w ramach usługi Onet Ads Seller mogą pojawiać się na stronach RAS Polska (np. Onet, Newsweek, Forbes, Business Insider, Skąpiec), na stronach partnerów współpracujących z platformą Onet Ads oraz w mailingach wysyłanych do użytkowników Onet Poczty.