Punkty lojalnościowe nie są bonem dla celów VAT

1 miesiąc temu 19
Punkty przyznawane klientom w ramach programu lojalnościowego, które uprawniają do ich wymiany na jeden z tańszych towarów, są zwykłym rabatem dotyczącym przyszłego zakupu, a nie bonem różnego przeznaczenia. Punkty przyznawane klientom w ramach programu lojalnościowego, które uprawniają do ich wymiany na jeden z tańszych towarów, są zwykłym rabatem dotyczącym przyszłego zakupu, a nie bonem różnego przeznaczenia. / Shutterstock

Punkty przyznawane klientom w ramach programu lojalnościowego, które uprawniają do ich wymiany na jeden z tańszych towarów, są zwykłym rabatem dotyczącym przyszłego zakupu, a nie bonem różnego przeznaczenia – stwierdziła Juliane Kokott, rzeczniczka generalna Trybunału Sprawiedliwości UE.

Jej opinia nie jest wprawdzie wiążąca dla sędziów unijnego trybunału, ale w praktyce bardzo często kierują się oni wskazówkami swoich rzeczników. Wyrok TSUE, gdy zapadnie, będzie miał znaczenie dla przedsiębiorców ze wszystkich państw unijnych, także z Polski, ze względu na harmonizację przepisów o VAT.

Punkty i program lojalnościowy

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Mariusz Szulc

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.

Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich

Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.

success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Zobacz

Popularne Zobacz również Najnowsze

image for background

logo www.GazetaPrawna.pl

Przejdź do strony głównej

Przeczytaj źródło