Przez blisko 25 lat zajmował się marketingiem największych marek aut. Teraz odchodzi

2 dni temu 6

fot. LinkedIn fot. LinkedIn

Jacek Nawara pracę w Stellantis (wcześniej FCA Fiat Chrysler Automobiles) rozpoczął w 2001 roku. Przez 20 lat zajmował stanowisko multibrand communication manager i odpowiadał wówczas za marki Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia.

Wiosną 2023 roku objął w Stellantis stanowisko enlarge Europe CRM market lead, na którym koordynował prace zespołu w centrali Stellantis oraz grupy Publicis, która była związana z działaniami CRM na rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Był też odpowiedzialny za planowanie, zarządzanie i rozliczanie kampanii marketingowych oraz wsparcie platform sprzedaży bezpośredniej na wymienionych rynkach i obszarach i platformach zarządczych (BU) dla wszystkich marek Stellantis, w tym Fiat, Abarth, Jeep, Alfa, Lancia, LCV, Peugeot, Citroen, DS oraz Opel/Vauxhall. 

Wraz z zespołem tworzył automatyczne platformy do kontaktu z klientami, które obsługują wszystkie rynki, oraz nadzorował proces zarządzania kontaktami z klientem.

Wiosną br. objął stanowisko marketing office directora. Podczas pracy w strukturze firmy Stellantis uruchomił jedną z pierwszych internetowych platform sprzedaży samochodów w Europie i obniżył koszty mediów o 18 proc. przy jednoczesnym wzroście jakości leadów o 43 proc. 

Przed dołączeniem do polskiego oddziału koncernu Fiata pracował m.in. w spółce Prosper (marketing manager), Nissan Poland (specjalista ds. reklamy). 

Przeczytaj źródło