Do konkursu mogą zgłaszać się wszystkie podmioty realizujące działania public relations: agencje PR, marketingowe i digitalowe, firmy i korporacje, uczelnie, instytucje publiczne, samorządy oraz organizacje pozarządowe.
Termin nadsyłania zgłoszeń do PR Wings został wydłużony – projekty można zgłaszać do środy 10 września 2025 r. do godz. 23:59.
– PR Wings to konkurs, w którym liczy się jakość i efektywność projektów. Dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć termin, aby każdy, kto chce pokazać swoją pracę, miał szansę na dopracowanie zgłoszenia – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
W ubiegłym roku do konkursu zgłoszono 188 projektów, czyli ponad dwa razy więcej niż podczas pierwszej edycji w 2021 r. W tym roku w ramach PR Wings kampanie można zgłaszać aż w 29 kategoriach, w tym w 6 nowych, jak PR terytorialny, Custom Publishing, Kampania pro bono, Media Relations czy PR instytucji publicznych i Rolnictwo w kategoriach sektorowych.
Zgłoszone projekty oceni największe w historii jury, bo aż 95 ekspertów reprezentujących media, biznes, organizacje branżowe oraz środowisko akademickie. Dodatkowo, 38 przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations przyzna Nagrodę Specjalną SAPR.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.