Klienci PKO BP mają w sobotę problemy z korzystaniem z niektórych usług, są też kłopoty z BLIK-iem. Bank przyznaje, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Duża liczba zgłoszeń o problemach z usługami PKO BP pojawiła się w sobotę wczesnym popołudniem.
Użytkownicy zgłaszają na Downdetector.pl, że są problemy m.in. z płatnościami online oraz korzystaniem z BLIK-a.
Nie można płacić ani telefonem, ani kartą - alarmują klienci największego polskiego banku.
PKO BP przyznaje, że pracuje nad rozwiązaniem usterki.
"Występują utrudnienia w korzystaniu z BLIK oraz płatności na telefon do innych banków. Płatności zbliżeniowe telefonem działają bez zakłóceń. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. Przepraszamy" - informuje Bank PKO BP.
"Część użytkowników może doświadczać trudności przy płatnościach BLIK-iem. Sytuacja jest związana z zakłóceniami technicznymi po stronie jednego z wydawców" - czytamy w komunikacie BLIK-a, cytowanym przez money.pl.

15 godziny temu
9




English (US) ·
Polish (PL) ·