To jednak nie plotki. Polsat wygrywa z konkurencją. To jedyna telewizja z tak zwanej "wielkiej czwórki", która zanotowała wzrost udziałów rok do roku. Ale to niejedyny sukces stacji w tym półroczu. W grupie komercyjnej stacja wyprzedziła konkurencję w piątkowym i niedzielnym prime time oraz w dni robocze w paśmie 12.00-19.00.
W pierwszym półroczu 2025 wobec analogicznego okresu Polsat oglądało o 5 procent więcej widzów w grupie rozliczeniowej (najważniejszej dla reklamodawców) 16-59 lat i o 2 procent więcej w grupie wszystkich badanych, tj. w 4+. W tym samym czasie konkurencyjny TVN odnotował spadek w grupie rozliczeniowej o 5 procent.
Wyniki oglądalności wskazują wyraźnie, że widzom przypadły do gustu nowości wiosennej ramówki stacji. Spodobały się zwłaszcza sobotnie i środowe pasma kabaretowe i niedzielny "Taniec z Gwiazdami". W grupie komercyjnej wzrosty rok do roku w prime time w sobotę sięgnęły 30 proc, w środę 25 proc.
W piątkowe i niedzielne wieczory Polsat był absolutnym numerem jeden w pierwszym półroczu 2025!
Wiosną w piątki stacja pokazała premierowy sezon kultowego show "Must be the Music". Średni wynik w tym czasie w grupie komercyjnej wyniósł 9,3 proc. W niedzielę przez 10 wiosennych tygodni widzowie śledzili zmagania par na parkiecie "Tańca z Gwiazdami". Polsat miał w tym czasie średni wynik 12,2 proc.
Polsat deklasuje konkurencję jeśli chodzi o udziały w grupie komercyjnej codziennie w paśmie 12.00 – 19.00. Udziały stacji sięgały w tym czasie 11 proc..
Już niebawem prezentacja jesiennej ramówki, a w niej z pewnością znów nie zabraknie nowości oraz uwielbianych hitów stacji.
Zobacz materiał promocyjny partnera:
Halo! Wejdź na halotu.polsat.pl i nie przegap najświeższych informacji z poranka w Polsacie.
Zobacz też:
W "TzG" się zaprzyjaźnili, a teraz brak kontaktu. Wyjawił całą prawdę
Wieści ws. Sikory to nie były plotki. Właśnie potwierdzono doniesienia