Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Dariusz Gałęzewski opowiedział w "Biznes Klasie" o historii budowania globalnej marki z Polski. Dziś Oshee generuje ponad 800 milionów złotych obrotu rocznie, zysku EBITDA przekracza 100 milionów. Produkty trafiają do 56 krajów. W Polsce marka zdominowała rynek napojów funkcjonalnych. Kilkanaście lat temu zaczynali od zera, na początku zrealizowali kampanię reklamową bez pieniędzy, pożyczając milion złotych od przyjaciela. – Powiedziałem: Michał, nie wiem, czy to wypali, ale wierzę, że tak. Zostań wspólnikiem – wspomina Gałęzewski. Wkrótce OSHEE zostało także partnerem Realu Madryt. – Nie mieliśmy na to pieniędzy, ale poznaliśmy agenta licencyjnego, który po wysłuchaniu naszej historii stwierdził, że nam pomoże – mówi. Byli też sponsorami Roberta Lewandowskiego, a obecnie twarzą marki jest Iga Świątek. Zobacz całą rozmowę na You Tube.