Kampania leku Dorminox skierowana jest do osób, które potrzebują szybkiego i skutecznego rozwiązania wtedy, gdy sen nie przychodzi naturalnie. Nowa odsłona komunikacji zachęca do sięgnięcia wtedy po Dorminox.
– Opieramy komunikację na znanym insighcie: stresującej listy zadań do zrobienia, która pojawia się, gdy rozpaczliwie próbujemy zasnąć. Wykorzystaliśmy zabieg formalny inspirowany serialem "Gambit Królowej". Pozwoliło nam to pokazać problem bezsenności wychodząc poza typowe schematy stosowane w reklamach farmaceutycznych tej kategorii leków – mówi Tomasz Kosiński, creative director w Opus B.
W ramach kampanii agencja przygotowała serię formatów telewizyjnych – spoty 30 i 15- sekundowe oraz billboardy sponsorskie. Spot wyreżyserowała Nastka Gonera, za produkcję odpowiada Lucky Luciano, postprodukcją zajęło się studio Black Photon a realizacją dźwięku Ztudio.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo