Polki czekały na to cały rok. Uwielbiany świąteczny zakup już jest w Rossmannie

1 tydzień temu 12

Grudzień to czas poszukiwania prezentów, którymi obdarujemy naszych najbliższych podczas Świąt Bożego Narodzenia. Rossmann już od 20 lat prowadzi wyjątkową akcję, dzięki której możemy nie tylko zaopatrzyć się w wyjątkowy upominek, ale również zrobić coś dobrego. Tegoroczna akcja już ruszyła, klienci ruszą do sklepów.

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to bez wątpienia okres magiczny, obfitujący w spotkania rodzinne, chwile zadumy oraz oczywiście w tradycję wzajemnego obdarowywania się prezentami. Poszukiwanie idealnych upominków dla bliskich staje się jednym z najważniejszych elementów tego przedświątecznego zgiełku. 

Tradycja wręczania prezentów jest głęboko zakorzeniona w kulturze i ma wymiar symboliczny, wyrażając miłość, pamięć i wdzięczność, jednocześnie potęgując radość z celebrowania tego wyjątkowego czasu. Warto pamiętać, że obok komercyjnej otoczki, Boże Narodzenie to także czas refleksji i myślenia o tych, którzy w życiu nie mieli tyle szczęścia. Wzrost zainteresowania akcjami charytatywnymi w tym okresie jest dowodem na to, że Polacy są gotowi łączyć przyjemność z dawania z realną pomocą potrzebującym.

Polki czekały na to cały rok. Uwielbiany świąteczny zakup już jest w RossmannieFot. Dragon77/Pixabay

Powraca wyjątkowa akcja Rossmanna

Drogerie Rossmann, choć kojarzone głównie z kosmetykami i artykułami higienicznymi, od lat zajmują szczególne miejsce na zakupowej mapie Polski. Sieć ta cieszy się ogromną popularnością ze względu na szeroki wybór produktów, w tym również tych idealnie nadających się na świąteczne prezenty. Co ciekawe, Polacy w okresie przedświątecznym masowo odwiedzają Rossmanna nie tylko w poszukiwaniu perfum czy zestawów pielęgnacyjnych, ale przede wszystkim z powodu unikalnej akcji charytatywnej, która stała się już coroczną, wzruszającą tradycją.

Mowa oczywiście o inicjatywie „Podaruj Misia”, organizowanej przez Rossmann i Fundację TVN, która łączy radość z dawania prezentów z realną pomocą potrzebującym. Akcja ta, funkcjonująca już od dwudziestu lat, polega na sprzedaży specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów, z których cały zysk jest przeznaczany na pomoc dzieciom. Maskotki te są nie tylko uroczym upominkiem, ale stają się symbolem dobra, które kupujący przekazują dalej. Jest to idealny przykład na to, jak skutecznie można połączyć biznes z misją społeczną, angażując przy tym szerokie grono klientów. 

Polki czekały na to cały rok. Uwielbiany świąteczny zakup już jest w RossmannieFot. Arkadiusz Ziolek/East News

Misie z Rossmanna to coś więcej niż uroczy upominek

Tegoroczna edycja akcji „Podaruj Misia” jest już dwudziestą z kolei, co tylko potwierdza jej ugruntowaną pozycję jako stałego elementu polskiej przedświątecznej tradycji. Jubileuszowa odsłona akcji jest naprawdę wyjątkowa - misie zostały zaprojektowane przez znanych projektantów mody, a inspiracją do ich stworzenia były rysunki dzieci. Każdy pluszak ma swój unikatowy strój oraz imię i możemy go kupić w cenie 65 złotych. Do wyboru mamy cztery misie: Milenę, Wajlę, Biankę i Adasia, które dostępne są zarówno w stacjonarnych drogeriach Rossmann, jak i na stronie internetowej sieci.

W tym roku dochód ze sprzedaży uroczych pluszaków zostanie przeznaczony na remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki oraz na wsparcie podopiecznych Fundacji TVN.

Chcieliśmy, aby ta edycja jeszcze mocniej podkreślała, że dzieci zawsze są w centrum naszych działań. Z pomocą projektantów, takich jak Gosia Baczyńska, Dawid Woliński, Viola Piekut i duet Paprocki&Brzozowski, wybraliśmy cztery zwycięskie projekty. To one nadały misiom wyjątkowy, dziecięcy charakter - wyjaśniła Zuzanna Lewandowska, prezeska Fundacji TVN.

Podarowanie Misia w te Święta to nie tylko symboliczny gest, ale przede wszystkim realne wsparcie dla małych podopiecznych Fundacji TVN. Pluszaki te stanowią wyjątkowy przykład produktu, który w pełni oddaje ducha Bożego Narodzenia, łącząc radość z obdarowywania się z bezinteresowną pomocą. Dzięki zaangażowaniu klientów Rossmanna, akcja ta co roku osiąga sukces, a zgromadzone środki przekładają się na konkretne projekty i wsparcie dla dzieci. 

Przeczytaj źródło