Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Enklawa to długofalowy projekt, w którym marka Lech tworzy przestrzeń do łapania chwil oferując darmowy dostęp do kultury. Po udanym starcie z Soblem, występ Kayah stanowi kolejny ważny etap w rozwoju tej inicjatywy, sygnalizując jej potencjał i rozmach. Każda odsłona Enklawy jest odrębnym bytem, a jednocześnie elementem większej platformy. Projekt promowany jest kampanią OOH, online i działaniami PR.
Enklawa to projekt, który stanowi odpowiedź na festiwalowy przesyt. Aby wziąć w nim udział, nie trzeba kupować biletów. Wystarczy włączyć YouTube lub Spotify i zasiąść na widowni miniaturowych koncertów z akustycznymi aranżacjami hitów największych gwiazd polskiej sceny.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Aktualnie w ramach projektu zaprezentowano koncert Kayah, nagrany wśród działkowej zieleni i kwiatów. Artystka, znana z występów na największych festiwalach, zaprezentowała swoje przeboje, m.in. „Supermenka”, „Po co”, czy „Ramię w ramię”, w akustycznych aranżacjach.
– Zaproszenie Kayah do Enklawy było czymś więcej niż decyzją programową. To ukłon w stronę tych, którzy wierzą, że muzyka ma moc przekraczania granic: stylów, pokoleń. Kayah to żywioł. Jej głos, energia, naturalność – wszystko to rezonuje z ideą naszego projektu: autentyczność bez kompromisów – mówi Marek Zioło, organizator projektu Enklawa.
Muzyka Enklawy jest dostępna dla każdego na platformach streamingowych oraz na kanale YouTube Enklawy.
Organizatorem projektu Enklawa jest Marek Zioło. Marka Lech, jako główny sponsor projektu, wspólnie z agencją VML odpowiada za strategię swojego zaangażowania, działania kreatywne i współpracę z influencerami w ramach tego partnerstwa. Za strategię i realizację działań PR dla projektu Enklawa odpowiada agencja Serca, za zakup i planowanie mediów agencja mediowa Zenith. Patronem medialnym projektu Enklawa jest Trójka - Program Trzeci Polskiego Radia.