PGE Obrót szuka agencji do kampanii w internecie

3 dni temu 8

Spółka energetyczna PGE Obrót wybiera w przetargu agencję, która zajmie się realizacją kampanii reklamowej "Moje PGE" w internecie — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

PGE Obrót szuka agencji do kampanii w internecie

Siedziba PGE, fot. materiały prasowe

Celem zaplanowanej przez spółkę kampanii będzie zwiększenie liczby pobrań i rejestracji profili aplikacji "Moje PGE" wśród klientów PGE . Chodzi o 300 tys. nowych pobrań i rejestracji w okresie trwania kampanii.

Zaplanowane działania mają też edukować użytkowników o funkcjonalnościach aplikacji i zachęcać do jej regularnego używania.

Zadaniem wybranej przez PGE Obrót agencji będzie m.in. realizacja przygotowanej przez spółkę strategii kampanii, planowanie kampanii mediowej "Moje PGE" oraz zakup przestrzeni reklamowej w mediach internetowych na jej potrzeby.

Kampania ma zostać zrealizowana jeszcze w tym roku.

Przeczytaj źródło