mat.pras.
Nowa Pepsi zawiera mniej cukru i mniej kalorii niż wersja tradycyjna – tylko pięć gramów cukru i 30 kalorii, i dodatkowo trzy gramy błonnika prebiotycznego w puszce.
Pepsi Prebiotic Cola zostanie wprowadzona na rynek zarówno w tradycyjnych smakach coli, jak i wiśniowo-waniliowych, dostępnych online. W sprzedaży pojawią się jesienią w pojedynczych 12-uncjowych puszkach i ośmiopaku, przed wprowadzeniem do regularnej sprzedaży detalicznej na początku 2026 roku.
Produkt będzie umieszczony w tradycyjnej alejce z napojami bezalkoholowymi wraz z resztą portfolio marek Pepsi. Debiutowi nowej Pepsi towarzyszyć będzie spot wideo.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Pepsi skupi się na głównej marce
PepsiCo skupia się na swojej flagowej marce, a ostatnio działania marketingowe, w tym letni program "Udostępnij Pepsi" oraz wznowienie "The Pepsi Challenge" wymierzone były bezpośrednio w rywala Coca-Colę.
Koncern ogłosił przejęcie Poppi za prawie 2 miliardy dolarów w marcu br. Transakcję sfinalizowanoi w maju. Marka napojów gazowanych prebiotycznych zbudowała swój profil w ostatnich latach, dzięki wysokobudżetowym kampaniom marketingowym, reklamując się w drugim z rzędu Super Bowl w 2025 roku.
Pepsi Prebiotic Cola może nie być jedynym dużym przedsięwzięciem PepsiCo w nadchodzących miesiącach. Podczas ostatniej prezentacji wyników finansowych zasugerowano, że Pepsi wchodzi na rynek płynnych białek - premiera zaplanowana jest na przełom 2025 i 2026 roku.