Według badania Mediapanel w czerwcu 2025 sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) pozostaje liderem w kategorii serwisów sportowych w Polsce, przyciągając 8,26 miliona realnych użytkowników (27,78 procent zasięgu), każdego przeciętnie na 17 minut i 39 sekund.
Na drugie miejsce awansował Sport.pl (część portalu Gazeta.pl) z 6,81 miliona (22,92 procent zasięgu), a trzecie miejsc zajęła sekcja sportowa Interii (6,20 miliona i 20,87 procent zasięgu).
Największy wzrost zanotował dział sportowy Wprost.pl z 138 tysięcy użytkowników w maju do 2,06 miliona w czerwcu, co pozwoliło mu znaleźć się w zestawieniu na pozycji dziesiątej. Jest to wzrost o zawrotne 1395 procent w okresie zaledwie miesiąca. Sport.pl zyskał 1,76 miliona, a serwisy sportowe Onetu (w tym Przegląd Sportowy) 1,37 miliona. Znaczące wzrosty osiągnęła również Wirtualna Polska (w tym Sportowe Fakty) oraz TVP – odpowiednio wzrost o 625 i 478 tysięcy użytkowników.
Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Jedynym serwisem, który miesiąc to miesiąca zanotował spadek liczby użytkowników, był Flashscore. Stracił ich 205 tys.

Pomimo spadku użytkowników Flashscore przyciąga użytkowników zainteresowanych sportem w Polsce na średnio 59 minut i 2 sekundy, co daje mu pierwsze miejsce w tej statystyce. Wyprzedza serwisy sportowe TVP (37 minut i 14 sekund) oraz WP.pl (24 minuty i 57 sekund). Zaledwie na 1 minutę i 52 sekundy przyciągały użytkowników teksty publikowane w tematyce sportu na stronie Wprost.pl.
Zobacz: Nowy serwis sportowy od "Super Expressu". "Stawiamy na ekskluzywne newsy"
Aż o 32 procent (9 minut i 6 sekund) zwiększył się średni czas na użytkownika w przypadku serwisów sportowych TVP. Blisko 30-procentowy spadek natomiast zanotował Flashscore – o 24 minuty i 39 sekund.
