Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Audi Q3 jest praktycznym SUV-em, który niezmiennie znajduje uznanie u klientów. Nie powinno to dziwić. Pomimo kompaktowych rozmiarów samochód okazuje się wystarczająco przestronny, aby spełnić oczekiwania wielu rodzin. Do tego dochodzi fakt, że mamy do czynienia z modelem z segmentu premium, który co do zasady powinien oferować w standardzie to, czego nie dostaniemy u mniej nobliwej konkurencji.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoAudi Q3 trzeciej generacji — teraz jeszcze bardziej premium
Teraz, za sprawą najnowszego Audi Q3 trzeciej generacji, klienci mają jeszcze więcej powodów, aby wybrać ten model. Jednym z nich jest wprowadzenie do segmentu kompaktowego oświetlenia dotychczas stosowanego w wyższych klasach. Mowa o cyfrowych reflektorach LED Matrix ze światłami tylnymi LED pro (11 960 zł), które po raz pierwszy w Q3 wykorzystują moduł micro-LED z 25 600 diodami. Bezpieczeństwo jazdy zwiększają funkcje prowadzenia światłem i wyświetlane na jezdni ostrzeżenia o oblodzeniu, które powiązane są z systemami wspomagania kierowcy.
Aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy, projektanci udoskonalili standardowe zawieszenie. Opcjonalnie można wybrać zawieszenie z dwukomorową regulacją amortyzatorów, które stale dostosowują tłumienie do charakteru nawierzchni i stylu jazdy. Nowością jest także nowy tryb zrównoważony w systemie Audi drive select, który zapewnia równowagę pomiędzy komfortem a dynamiką jazdy.
Kolejnym rozwiązaniem, które trafiło do kompaktowego SUV-a Q3 z wyższych klas, jest mocno cyfrowe wnętrze. Panoramiczny wyświetlacz, który łączy 11,9-calowy zestaw wskaźników z 12,8-calowym dotykowym ekranem MMI, tworzy tzw. cyfrową scenę. System multimedialny wykorzystuje Android Automotive OS i zapewnia dostęp do aplikacji bez konieczności podłączania smartfona. Ciekawostką są także nowatorskie dźwigienki przy kolumnie kierownicy.
Miękka hybryda TFSI, diesel, wersja quattro, a później także hybryda plug-in
Na polskim rynku najnowsze Audi Q3 początkowo będzie dostępne z jednym z trzech silników. Podstawowy model, Audi Q3 SUV TFSI, będzie napędzany jednostką benzynową 1.5 TFSI z technologią mild hybrid o łącznej mocy 110 kW (150 KM). W układzie przeniesienia napędu standardem będzie 7-biegowa przekładnia automatyczna S tronic. Taką samą moc, przekładnię i napęd na przednie koła będzie miała również wersja z 2-litrowym dieslem, tj. Audi Q3 SUV TDI.
Dla najbardziej wymagających Audi przygotowało model Audi Q3 SUV TFSI quattro. Pod jego maską znajdziemy 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 195 kW (265 KM), dostarczający 400 Nm momentu obrotowego. Także w tym przypadku za przeniesienie napędu, tyle że na cztery koła, będzie odpowiadała 7-biegowa przekładnia S tronic. W późniejszym terminie pojawi się również hybryda plug-in Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW (272 KM) z akumulatorem o pojemności 25,7 kWh i zasięgiem elektrycznym do 120 kilometrów w cyklu WLTP.
Niecałe 190 tys. zł za kompaktowego SUV-a z silnikiem 1.5 i automatem
Ceny podstawowego modelu w Polsce będą zaczynały się od 188 900 zł, diesla od 205 900 zł, a wersji quattro od 260 900 zł. Nowe Audi Q3 zadebiutuje jesienią br., ale zamówienia można będzie składać już latem. Klienci, którzy zamierzają spersonalizować swój egzemplarz, będą mieli do wyboru szereg pakietów wyposażenia, m.in. pakiet promocyjny Comfort (10 430 zł) obejmujący np. fotele sportowe obszyte tkaniną Impressum i 3-strefową klimatyzację oraz podgrzewane przednie fotele, pakiet promocyjny Technology (10 710 zł) oferujący np. zaawansowane systemy wspomagania kierowcy i szyby z izolacją akustyczną, czy też pakiet Dynamic (3700 zł) dla miłośników dynamicznej jazdy i pakiet optyczny Czerń plus (4260 zł) podkreślający sportowy charakter auta.
- Przeczytaj także: Od piątku luźniej na autostradach A2 i A4. Nie trzeba będzie wyprzedzać
Galeria zdjęć
1/14
Audi
2/14
Audi
3/14
Audi
4/14
Audi
5/14
Audi
6/14
Audi
7/14
Audi
8/14
Audi
9/14
Audi
10/14
Audi
11/14
Audi
12/14
Audi
13/14
Audi
14/14
Audi