Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Projekt rozpoczął się od opracowania nowej identyfikacji wizualnej: brand idei, logo, brandbooka i kompletu materiałów marketingowych. Drugim etapem był redesign i przebudowa strony internetowej zgodnie z nową estetyką marki.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
– KWKR to marka, która swoim podejściem wyróżnia się na tle konkurencji. Postawiliśmy więc na nowoczesność, pewność siebie i technologiczną świeżość. Efektem jest znak, który łączy masywność z precyzją, a dopełnia go intensywny kolor cyjan – symbol odwagi i innowacyjności – mówi Rafał Włodarczyk, head of digital design w Hand Made.
Nowe pozycjonowanie kancelarii zamyka się w haśle “Behind Your Growth.”, które ma odzwierciedlać rolę KWKR jako partnera strategicznego dla rozwijających się firm, działającej ramię w ramię z klientami, przewidując wyzwania i wspierając w kluczowych decyzjach.
– Zamiast typowego prawniczego tonu, wybraliśmy język oparty na skuteczności i rozwiązaniach. To komunikacja skierowana do firm szukających konkretnego wsparcia w rozwoju, a nie tylko doradztwa prawnego. Dzięki temu osiągnęliśmy tonality, na którym od początku zależało klientowi – dodaje Włodarczyk.