Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

2 tygodni temu 16

Zdecydowana większość SUV-ów dostępnych na rynku przekracza próg 100 tys. zł. Czy dysponując taką kwotą dostaniemy coś rozsądnego? Przyglądamy się ofercie nowych SUV-ów w cenie poniżej 100 000 zł.

Od 1 stycznia 2026 roku zaczną obowiązywać w Polsce nowe przepisy podatkowe, które zmienią zasady rozliczania kosztów związanych z samochodami firmowymi. Kluczowym aspektem będzie powiązanie limitów kosztów z poziomem emisji C02. Oznaczać to będzie mniej korzystne zasady dla samochodów spalinowych. Dotychczasowe limity zostaną zastąpione przez progi pozwiązane z emisją dwutlenku węgla. W przypadku aut spalinowych z emisją CO2 na poziomie 50 g/km lub wyższą próg ten wyniesie 100 000 zł (dotychczas było to 150 000 zł). W efekcie nawet, jeśli kupimy auto za 250 000 zł, w koszty uzyskania przychodu zaliczymy tylko 100 000 zł. Co istotne, nowe przepisy będą obowiązywać także w przypadku umów zawartych wcześniej.

  

Miejskie i kompaktowe SUV-y rządzą rynkiem

W efekcie na znaczeniu powinny zyskać najtańsze samochody, których cena zakupu nie przekracza 100 000 zł. Biorąc pod uwagę szczególną popularność SUV-ów przyglądamy się ofercie rynkowej w tym pułapie cenowym. Głównie będą to miejskie SUV-y, które w I półroczu 2025 roku miały aż 13,92% udziału w rynku nowych aut w Polsce, co przekłada się na 39 705 sprzedanych sztuk. Mając 100 000 zł trafimy też na kilka kompaktowych SUV-ów, czyli najpopularniejszego segmentu w Polsce (26,6% udziału w rynku w I kwartale 2025). 

Jakie SUV-y dostaniemy za 100 000 zł?

Zaczniemy od modeli miejskich, po czym przejdziemy do propozycji z segmentu C. Zapewne nie będzie dla was zaskoczeniem, jeśli wśród najtańszych nowych aut znajdą się również modele chińskich marek. 

Chińskie SUV-y z rabatami do 17%: Przejdź do oferty

BAIC Beijing 3

Pierwszą z propozycji będzie chiński miejski SUV BAIC Beijing 3. Kosztuje on 84 900 zł, korzysta z turbodoładowanej jednostki benzynowej 1.5 T-GDI o mocy 136 KM i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm (od 0 do 100 km/h w 11,2 s), a moc trafia na przód za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej. Za dopłatą 4228 zł dostaniemy instalację LPG. BAIC Beijing 3 mierzy 4,32 m długości, a jego rozstaw osi liczy 2,57 m. Bagażnik pomieści 390 litrów. Do atutów BAICa Beijing 3 należą również atrakcyjne warunki gwarancji (5 lat lub 100 000 km) oraz bogate wyposażenie, obejmujące m.in. 17-calowe alufelgi, klimatyzację, elektrycznie sterowane okno dachowe, system multimedialny z 10-calowym dotykowym wyświetlaczem i system Android (obsługuje Apple CarPlay i AndroidAuto), reflektory LED, wielofunkcyjną kierownicę, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu oraz 3 porty USB.

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

MG ZS 

Za 85 500 zł dostaniemy już kompaktowego SUV-a MG ZS z silnikiem benzynowym 1.5 o mocy 115 KM i 5-biegową skrzynią manualną. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,5 s, mierzy 4,43 m i bagażnik o pojemności 443 litrów. Za 98 900 zł dostaniemy już bogatszą odmianę Excite, zawierającą m.in. 

  • Reflektory LED
  • Ekran dotykowy 12,3 cala
  • Kamerę 360
  • 6 głośników
  • Podgrzewane siedzenia przednie
  • Wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu
  • Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie silnika
  • Skórzaną kierownicę
  • Tapicerkę ze skóry syntetycznej
  • Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
  • 17-calowe alufelgi

Za 98 900 zł dostaniemy również odmianę hybrydową HEV o nazwie Hybrid+ w konfiguracji Standard. Oferuje ona m.in. systemy wsparcia kierowcy MG Pilot,, automatyczną klimatyzacja, kamerę cofania HD z liniami prowadzącymi, nawigację satelitarną, cyfrowy wirtualny kokpit kierowcy 12,3", kolorowy ekran dotykowy 10.25", Apple Carplay i Android Auto, lusterka boczne regulowane elektrycznie oraz  6 poduszek powietrznych. Układ hybrydowy bazuje na silniku benzynowym 1.5 i rozwija łącznie 197 KM. Napęd trafia na przód za pośrednictwem 3-stopniowej przekładni hybrydowej. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,7 s, a średnie spalanie to 5 l/100 km. MG ZS Hybrid+ to najtańsza pełna hybryda w segmencie C. Atutem MG jest gwarancja na 7 lat lub 150 000 km. 

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Chery Tiggo 4 

Ofertę chińskich SUV-ów do 100 tys. zł wieńczy najnowsza propozycja, czyli Chery Tiggo 4. W bazowej wersji Essential samochód kosztuje 95 900 zł. Ten miejski SUV mierzy 4,32 m długości i ma bagażnik o pojemności 430 litrów. Korzysta z układu hybrydowego (HEV) opartego na jednostce benzynowej 1.5. Łącznie mamy do dyspozycji 163 KM i 260 Nm, a napęd trafia na przód za pośrednictwem przekładni DHT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,9 s, a średnie spalanie to 5,3 l/100 km. Chery udziela gwarancji na 7 lat lub 150 000 km. Już w standardzie dostaniemy m.in.

  • Pakiet 24 systemów ADAS,
  • 24,6” zakrzywiony, podwójny ekran
  • Cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3”
  • Bezprzewodową obsługę Android AutoTM i Apple Car PlayTM
  • Reflektory LED
  • Klimatyzację automatyczną, dwustrefową
  • System bezkluczykowy
  • Kamerę cofania
  • Tylne czujniki parkowania
  • 17” obręcze kół ze stopów lekkich

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Suzuki Vitara

Pora na rynkowego weterana. Przy aktualnej promocji za 98 900 zł dostaniemy Suzuki Vitarę w bazowej wersji Premium z silnikiem benzynowym MHEV 1.4 BoosterJet o mocy 129 KM i maksymalnym momencie 235 Nm, 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,5 s, a średnie spalanie wynosi zaledwie 5,3 l/100 m. Vitara mierzy 4,18 m, a bagażnik liczy 362 litry. Suzuki jest najstarszym samochodem w zestawieniu (trafiła na rynek w 2015 r.), jednak w tym czasie przeszła parę liftingów, z czego ostatni w 2024 roku, kiedy to odświeżono nadwozie oraz wprowadzono nowe multimedia z bezprzewodowymi funkcjami Apple CarPlay i AndroidAuto. Atutami Suzuki są niezawodność, niskie koszty eksploatacji i prosta obsługa. Suzuki udziela gwarancji na 3 lata lub 100 000 km. 

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Renault Captur

Pułap 100 000 zł pozwoli też na zakup jednego z najpopularniejszych miejskich SUV-ów, czyli Renault Captura. Obecne wcielenie francuskiego crossovera znamy od 2019 r., jednak w 2024 r. doczekał się obszernego liftingu, zyskując m.in. nowy przedni pas, odświeżone tylne lampy oraz nowy system multimedialny z ekranem 10,4" i systemem Android Automotive OS. Captur mierzy 4,24 m długości i może pochwalić się bagażnikiem o pojemności od 311 (wersja LPG) do 422 l w odmianie spalinowej. Bazowy Captur Eco-G z instalacją LPG korzysta z jednostki 1.0 R3 TCe o mocy 100 KM i maksymalnym momencie obrotowym 170 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13 s i pali między 7,5 a 8,1 l LPG na 100 km. Alternatywą jest wariant benzynowy 1.2 TCe o mocy 115 KM i maksymalnym momencie obrotowym 190 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,3 s i pali średnio 5,7-5,8 l/100 km. 

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Bazowa odmiana 1.0 TCe Eco-G Evolution kosztuje 90 900 zł, zaś bogatsza konfiguracja techno to koszt 99 900 zł. Mocniejszy wariant 1.2 TCe wymaga w obu przypadkach dopłaty w wysokości 3000 zł. Poniżej znajdziecie porównanie wyposażenia obu wersji:

Evolution — wybrane elementy wyposażenia standardowego Techno (Evolution +) — wybrane elementy wyposażenia standardowego
  • Klimatyzacja manualna
  • Stalowe obręcze kół typu Flexwheel 17", wzór Nymphea
  • System multimedialny OpenR Link 10,4"
  • Wyświetlacz wskaźników i zegarów 7"
  • Aktualizacja oprogramowania over the air
  • Tapicerka materiałowa z przeszyciami
  • Funkcja inteligentnej zmiany prędkości (ISA)
  • System kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW)
  • Czujniki parkowania tyłem
  • Kamera cofania
  • System wspomagania nagłego hamowania
  • Funkcja połączenia alarmowego e-Call
  • System awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA)
  • Aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
  • System kontroli bezpiecznej odległości
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Felgi aluminiowe 18", wzór Techno Black
  • Szyby tylna i boczne przyciemniane
  • Ładowarka indukcyjna do smartfona
  • Wyjmowana podłoga bagażnika
  • Karta Renault Hands Free
  • Tapicerka materiałowa ze wstawkami ze skóry ekologicznej
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Lusterka boczne elektrycznie składane i sterowane, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
  • Tylne światła LED
  • Czujnik deszczu 

Skoda Kamiq

Skoda Kamiq należy do czołówki w swoim segmencie i jest jednym z najpopularniejszych aut w Polsce w ogóle (5886 szt. w okresie I-IX 2025, 12. miejsce). Auto zadebiutowało w 2019 roku, a na początku 2024 r. doczekała się liftingu. Samochód mierzy 4,25 m długości i przekonuje przestronnym oraz funkcjonalnym wnętrzem (rozstaw osi 2,65 m) oraz pojemnym bagażnikiem (400 l). Skoda jest spokrewniona z Volkswagenem T-Crossem oraz Seatem Aroną, jednak jest od nich nieco większa i praktyczniejsza. W tym pułapie cenowym możemy wybierać między jednostkami 1.0 TSI o mocach 95 i 115 KM. Pierwsza współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną, zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 11 s i średnie spalanie między 5,4 a 5,8 l. Druga korzysta już z 6-biegowej skrzyni, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,7 s i pali średnio między 5,4 a 5,7 l/100 km.

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Skoda Kamiq dostępna od ręki: Zobacz ofertę

Skoda Kamiq aktualnie objęta jest promocją i z silnikiem 1.0 TSI o mocy 95 KM kosztuje w wersji Essence 80 900 zł, w bogatszej Selection 92 100 zł, zaś w limitowanej Edition 130 jest to wydatek 93 600 zł. Dopłata do mocniejszej, 115-konnej odmiany wynosi 4250 zł. Poniżej znajdziecie szybkie porównanie każdej z wersji: 

Essence Selection (Essence+) — wybrane elementy wyposażenia standardowego Edition 130 (Selection+) — wybrane elementy wyposażenia standardowego
  • Lane Assist – asystent pasa ruchu
  • Front Assist – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
  • Hill Hold Control – system wspomagania ruszania pod wzniesienia
  • Traffic Sign Recognition – funkcja rozpoznawania znaków drogowych
  • E-call – połączenia alarmowe (manualne lub automatyczne wezwanie pomocy po wypadku)
  • Czujniki parkowania z tyłu z Manoeuvre Assist
  • Škoda Infotainment (8,25”, 2x USB), 4 głośniki, Bluetooth
  • DAB+ – cyfrowy odbiór programów radiowych
  • Cyfrowy zestaw wskaźników Digital Display 8”
  • Klimatyzacja manualna
  • Fotel kierowcy regulowany na wysokość
  • Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
  • Reflektory Full LED z przodu
  • Tylne światła LED Basic
  • Relingi dachowe, czarne
  • Obręcze ze stopów lekkich 16’’
  • Zapasowe koło stalowe dojazdowe
  • Kessy – bezkluczykowy system obsługi samochodu
  • Kamera cofania
  • Czujniki parkowania z przodu z Manoeuvre Assist
  • Tempomat
  • Climatronic – dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
  • Smartlink z możliwością połączenia bezprzewodowego*
  • 4 x USB-C z szybkim ładowaniem (45 W)
  • Dodatkowe 4 głośniki
  • Skórzana 2-ramienna kierownica wielofunkcyjna (radio, telefon)
  • Fotel kierowcy i pasażera regulowany na wysokość oraz podparcie lędźwiowe
  • Drive Mode Select – wybór profilu jazdy
  • Elektrycznie sterowane szyby tylne
  • Kieszenie na telefon w tylnej części oparć foteli przednich
  • Światła przeciwmgłowe LED
  • Dwie lampki do czytania z przodu
  • Przednie reflektory przeciwmgłowe z funkcją CORNER
  • Tylne światła Full LED z dynamicznymi kierunkowskazami
  • 2-ramienna kierownica wielofunkcyjna podgrzewana
  • Podgrzewane przednie fotele
  • Elektrycznie ogrzewana przednia szyba
  • Gniazdo USB-C w podstawie lusterka
  • Elektrycznie składane lusterka boczne (lusterko kierowcy przyciemniane)
  • Light and Rain Assist – czujnik zmierzchu i deszczu

Kia Stonic

Ciekawą propozycją jest też Kia Stonic, model co prawda dość wiekowy (premiera w 2017 r.), jednak we wrześniu 2025 roku otrzymał gruntowny lifting i dopiero co trafił do salonów w odświeżonej wersji. Samochód zyskał nowy przedni pas w stylu nowych modeli Kii, nowy kształt tylnych lamp, a także całkowicie przeprojektowane wnętrze z nowym kokpitem, dwoma 12,3-calowymi wyświetlaczami i kierownicą w stylu EV3. Dzięki tym zmianom Stonic wydaje się zupełnie nowym modelem. Kia kusi też gwarancją na 7 lat lub 150 000 km. W pułapie 100 000 zł dostaniemy benzynowy wariant 1.0 T-GDI o mocy 100 KM i maksymalnym momencie obrotowym 172 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 11 s (12,1 s ze skrzynią DCT), a średnie spalanie wynosi od 5,6 do 5,9 l/100 km (5,5-5,8 l/100 km ze skrzynią DCT). Kia Stonic mierzy 4,16 m długości, a bagażnik pomieści 352 l.

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Bazowy Stonic 1.0 T-GDI M ze skrzynią manualną to koszt 90 990 zł, a w bogatszej wersji L 98 990 zł. Przekładnia DCT wymaga 6800 zł dopłaty. Poniżej szybkie porównanie wyposażenia obu wersji: 

Wersja M Wersja L (dodatkowo do M)
  • System stabilizacji toru jazdy ESC
  • System wspomagający pokonywanie podjazdów HAC
  • System zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania ABS
  • Autonomiczny hamulec pokolizyjny MCB
  • 6 poduszek powietrznych
  • System autonomicznego hamowania z funkcją wykrywania pojazdów, pieszych i rowerzystów (FCA)
  • Asystent utrzymania pasa ruchu (LKA)
  • System ostrzegania o zmęczeniu kierowcy (DAW)
  • Asystent utrzymania auta pośrodku pasa ruchu (LFA)
  • Inteligentny ogranicznik prędkości (ISLA)
  • Tempomat konwencjonalny
  • Światła do jazdy dziennej i pozycyjne LED
  • Klimatyzacja manualna
  • 2-ramienna kierownica wielofunkcyjna wykończona syntetyczną skórą
  • Elektroniczny zestaw wskaźników z 4,2-calowym wyświetlaczem
  • Konsola centralna z podłokietnikiem i zamykanym schowkiem
  • Port USB-C w tylnej części podłokietnika dla pasażerów drugiego rzędu
  • Czujniki parkowania z przodu i tyłu oraz kamera cofania
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
  • 12.3” centralny ekran nawigacji
  • Przewodowy Android Auto/Apple CarPlay, DAB, 6 głośników
  • Wielofunkcyjny panel dotykowy (multimedia / klimatyzacja)
  • System Bluetooth z zestawem głośnomówiącym
  • Porty USB-A (dane) i USB-C (ładowanie)
  • Usługi cyfrowe Kia Connect
  • 16" felgi aluminiowe z oponami 195/55/R16
  • Relingi dachowe
  • Elektroniczny hamulec postojowy oraz selektor trybów jazdy (dla 7DCT)
  • Światła mijania i drogowe LED z funkcją powitania z przodu
  • Tylne lampy LED
  • System monitorowania martwego pola (BCA) i ruchu podczas cofania
  • Klimatyzacja automatyczna z funkcją odparowywania szyby przedniej
  • Podgrzewana kierownica
  • Podgrzewane fotele przednie z 3-stopniową regulacją
  • Regulacja wysokości fotela pasażera
  • Chromowane wewnętrzne klamki drzwi
  • Czujnik deszczu z automatycznymi wycieraczkami
  • Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z kierunkowskazem LED
  • Przyciemniane szyby tylne
  • 17” felgi aluminiowe z oponami 205/55/R17

Citroen C3 Aircross

Pora przejść na kompaktowe SUV-y (pierwszym było już MG ZS). Rywalem MG jest Citroen C3 Aircross. II wcielenie francuskiego SUV-a zadebiutowało w 2024 roku i urosło względem poprzednika aż o 23 cm, stając się kompaktowym SUV-em. Samochód mierzy 4,39 m długości i jest bliźniaczą konstrukcją Opla Frontery. Co ciekawe, jest też oferowany z trzecim rzędem siedzeń. Bagażnik pomieści 460 litrów. Bazowa odmiana You występuje tylko w konfiguracji 5-osobowej i z silnikiem benzynowym 1.2 R3 Turbo o mocy 100 KM i maksymalnym momencie obrotowym 205 Nm. Napęd trafia na przód za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej. Średnie spalanie to 6,2 l/100 km. Taki wariant kosztuje 83 800 zł. Bogatsza wersja Plus kosztuje już 95 800 zł, a trzeci rząd siedzeń wymaga dopłaty 3200 zł. Citroen daje gwarancję na 2 lata bez limitu kilometrów.

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Wersja You — wybrane elementy wyposażenia standardowego Wersja Plus (dodatkowo do You)
  • 16-calowe stalowe felgi
  • Światła LED do jazdy dziennej
  • Wyświetlacz Citroën Head-up
  • Stacja dokująca na smartfona
  • Materiałowa tapicerka foteli
  • 6 poduszek powietrznych
  • Zawieszenie Citroën Advanced Comfort
  • Tylne czujniki parkowania
  • Klimatyzacja manualna
  • Automatyczne światła
  • Tempomat i regulator prędkości
  • Aktywny system hamowania awaryjnego
  • Asystent utrzymania pasa ruchu
  • Rozpoznawanie znaków drogowych
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • Elektrycznie sterowane przednie szyby
  • 17-calowe stalowe felgi
  • Przyciemniane tylne szyby
  • Kolorowe wstawki
  • Relingi dachowe
  • Kierownica obszyta sztuczną skórą
  • Centralny ekran 10,25"
  • Bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto
  • Ruchoma podłoga bagażnika z możliwością ustawienia w dwóch położeniach
  • Reflektory ecoLED
  • Automatyczna klimatyzacja
  • Kamera cofania
  • Elektrycznie składane lusterka z funkcją odmrażania
  • Elektrycznie regulowane tylne szyby
  • port USB-C w trzecim rzędzie

Dacia Duster

Pora na najpopularniejszy model Dacii i jedno z 10 najchętniej wybieranych aut w Polsce w ogóle. III generacja Dustera trafiła na rynek w 2024 roku i zyskała nowocześniejszy design oraz nowe multimedia z 10,1-calowym ekranem i bezprzewodową łącznością z Apple CarPlay i AndroidAuto. Dacia Duster mierzy 4,34 m długości, a jej rozstaw osi liczy 2,66 m. Należy zatem do mniejszych kompaktowych SUV-ów. Bagażnik pomieści aż 517 litrów. Najtańszego Dustera dostaniemy obecnie za 97 600 zł i będzie to odmiana expression mild hybrid TCe 140. Z czasem do oferty powinna dołączyć tańsza wersja essential. Pod maską znajdziemy turbodoładowaną jednostkę benzynową 1.2 TCe o mocy 140 KM i maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm, wyposażoną w układ mild hybrid z instalacją 48V. Napęd trafia na przód poprzez 6-biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,4 s, a średnie spalanie to 5,5 l/100 km. 

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

SUV-y Dacii z atrakcyjnym finansowaniem: Zobacz samochody dostępne od ręki

W standardzie wersji expression znajdziemy m.in. cyfrowe zegary z 7-calowym wyświetlaczem, system multimedialny Media Display z ekranem 10,1", kamerę cofania, czujnik deszczu, listwy ochronne na drzwiach, 17-calowe alufelgi, manualną klimatyzację, 6 punktów mocowania YouClip, konsolę centralną z podłokietnikiem i schowkiem, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, czujniki parkowania z tyłu, relingi dachowe oraz dzieloną kanapę w proporcjach 40:60. Dacia udziela gwarancji na 3 lata lub 100 000 km.

Dacia Bigster

Na koniec zostawiliśmy największą (dosłownie) niespodziankę, czyli Dacię Bigster. Największy SUV Dacii produkowany jest od 2024 roku i wygląda niczym powiększony Duster, z którym zresztą też dzieli platformę. Bigster jest aż o 23 cm dłuższy od Dustera i mierzy 4,57 m, a jego rozstaw osi liczy 2,7 m. Imponuje przestrzeń w kabinie i bagażnik, który w bazowej odmianie mild hybrid 140 liczy aż 667 litrów pojemności. Odmiana mild hybrid 140 ma identyczne parametry co w Dusterze (1.2 TCe mHEV 140 KM i 230 Nm) i również korzysta z 6-biegowej skrzyni manualnej, jednak w przypadku Bigstera przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 9,8 s, a prędkość maksymalna to 180 km/h. Średnie spalanie według producenta wynosi 5,5 l/100 km.

Nowe SUV-y do 100 000 zł. Przegląd rynku

Bazowy Bigster mild hybrid 140 essential kosztuje zaledwie 99 900 zł. W standardzie dostaniemy m.in. klimatyzację manualną, kamerę cofania, cyfrowe zegary z 7-calowym wyświetlaczem, system multimedialny Media Display z ekranem 10,1", 4 głośnikami, radiem, replikacją smartfona i USB-C, czujniki parkowania z tyłu, zestaw systemów ADAS, tempomat, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, relingi dachowe, kanapę dzieloną w proporcjach 40:60 oraz 17-calowe alufelgi. 

Przeczytaj źródło