Nowa umowa Netfliksa z księciem Harrym i Meghan Markle

2 dni temu 11

Pierwsza umowa opiewała na 100 milionów dolarów. Dzięki niej powstał m.in. serial „Harry i Meghan”, który opowiadał o opuszczeniu przez Sussexów brytyjskiej rodziny królewskiej. Produkcja cieszyła się dużą popularnością na platformie. Była piątą najpopularniejszą pozycją dokumentalną w historii Netfliksa. Wyprodukowano też formaty „With Love, Meghan”, „Heart of Invictus” czy „Polo”.

Co przyniesie nowa umowa?

Informacja o podpisaniu nowej umowy zbiegła się z nadchodzącą premierą drugiego sezonu formatu „With Love, Meghan”. Meghan Markle udziela w nim porad na temat gotowania, ogrodnictwa i przyjmowania gości. Produkcja ukaże się na platformie mimo krytyki części widzów, którzy zarzucają jej brak naturalności i spontaniczności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Archewell i Netflix przygotowują też film romantyczny „Spotkajmy się nad jeziorem”, oparty na powieści Carley Fortune o tym samym tytule oraz film dokumentalny „Masaka Kids, A Rhythm Within”, opowiadający o małym sierocińcu w regionie Masaka w Ugandzie.

– Mój mąż i ja czujemy się zaszczyceni dalszą współpracą z partnerami. Wraz z zespołem Archewell Productions będziemy dalej tworzyć jakościowe treści o różnorodnym charakterze i w różnych częściach świata, które są odzwierciedleniem naszej wizji – powiedziała Markle. Nowa umowa obejmuje też współpracę z marką As Ever Meghan Markle. Sygnowane są nim takie produkty jak wina, ciastka, dżemy, miody czy herbaty.

Zobacz także: Co nowego w sierpniu na Netfliksie? Lista premier i powrotów

–  Harry i Meghan to wpływowe osoby, których historia przemawia do widzów na całym świecie. Reakcja na ich twórczość mówi sama za siebie – Harry i Meghan dali widzom unikatowe spojrzenie na ich życie i szybko stali się bohaterami jednego z naszych najchętniej oglądanych seriali dokumentalnych – stwierdziła  Bela Bajaria, dyrektor ds. treści w Netfliksie.

Przeczytaj źródło