Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
W nowym menu oprócz ustawienia zakresu czasowego, w którym chcemy dokonać analizy, możemy wybrać z sekcji „Breakdown” co chcemy analizować (między innymi źródło ruchu, rodzaj treści, lokalizacje), a z sekcji „Metrics” interesujące nas statystyki takie jak liczba wyświetleń, zaangażowanych użytkowników, czas oglądania sumaryczny, średni oraz wiele innych. Dodatkowo na wszystko możemy narzucić wybrany filtr.
Zobacz: Zebraliśmy dla Was nowości w social media z maja, żebyście nie musieli szukać
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Bardzo przydatną funkcją dla wielu twórców treści na YouTube będzie możliwość zapisania ustawień utworzonych raportów i korzystania z nich w dowolnym momencie.
Ciekawą funkcją jest pokazywanie statystyk opublikowanych materiałów wideo wyłącznie z pierwszych 24 godzin od ich publikacji.
Możliwość porównywania nie tylko pojedynczych wideo, ale też całych playlist może w wielu przypadkach zaowocować ciekawymi insightami pokazującymi różnice w demografii czy zaangażowaniu odbiorców.
Twórcy nowych statystyk przekonują, że zostały przygotowane z myślą zarówno o początkujących jak i zaawansowanych i bardziej wymagających użytkownikach. Zmiany zostaną wdrożone w ciągu najbliższych kilku tygodni (nie podano dokładnej daty).