Nissan uruchomił wirtualny salon

13 godziny temu 7
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy modeli, które można odebrać od dealera w krótkim czasie.

Rezerwacja za pośrednictwem Wirtualnego salonu Nissana umożliwia odbiór pojazdu przez klienta w ciągu kilku do kilkunastu dni. W tym czasie Astara zorganizuje transport auta do wybranego salonu, a ten przygotuje je do wydania. 

Dzięki filtrom na stronie można łatwo dopasować wybór do własnych preferencji, selekcjonując modele, wersje, skrzynie biegów, kolory oraz rodzaje tapicerki spośród dostępnych w Polsce aut marki Nissan. Platforma oferuje samochody gotowe do szybkiego odbioru, dlatego nie zawsze dostępna jest tam pełna gama modeli i wersji. Jeśli poszukiwanego pojazdu nie ma, można go zamówić tradycyjnie u dealera. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rezerwacja auta odbywa się online, natomiast proces personalizacji – w tym wybór akcesoriów oraz dodatkowych produktów i usług – można dokończyć u dealera.

Na razie tylko nowe auta

Opłata rezerwacyjna w kwocie 1500 zł jest w całości zwracana – zarówno w przypadku rezygnacji, jak i finalizacji zakupu. Po jej dokonaniu wybrany dealer kontaktuje się z klientem, aby ustalić szczegóły odbioru samochodu. Konsument może anulować rezerwację lub zmienić ją w wybranym momencie. Można również dokonać wielu rezerwacji, przy czym każda wymaga osobnej opłaty. Dostępne są różne formy płatności: karta Visa lub Mastercard oraz BLIK.

Obecnie platforma umożliwia rezerwację wyłącznie nowych samochodów, jednak w przyszłości planowane jest rozszerzenie oferty o pojazdy używane.

Osoby, które nie są jeszcze zdecydowane na zakup, mogą za pośrednictwem platformy umówić się na bezpłatną jazdę próbną wybranym modelem Nissana. Warto jednak pamiętać, że gwarantowany jest model pojazdu, ale nie konkretna wersja wyposażenia – jej dostępność zależy od oferty danego dealera. 

Przeczytaj źródło