Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Business Wire/Mary Kay Inc.
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- W trójce najlepiej: kultowa marka produktów kosmetycznych i globalna firma wspierająca przedsiębiorczość Mary Kay Inc. ponownie została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej [1] - i to już trzeci rok z rzędu.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250623708670/pl/
Euromonitor International jest wiodącym dostawcą usług analityki biznesowej, analizy rynku i danych o klientach, który od ponad 50 lat prowadzi badania rynkowe w przeszło 100 krajach.
„Otrzymanie tytułu marki nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej od Euromonitor International już trzeci rok z rzędu to niesamowite osiągnięcie dla Mary Kay - powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay. - Ponowne otrzymanie tego wspaniałego wyróżnienia stanowi wyraz naszych wieloletnich wysiłków na rzecz prac badawczo-rozwojowych i marketingu, ukierunkowanych na opracowywanie rozwiązań pielęgnacyjnych i preparatów do makijażu wychodzących naprzeciw potrzebom konsumentek i cieszących się ogromnym uznaniem na całym świecie. Przede wszystkim jest to wyraz transformacyjnego potencjału naszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, którzy są siłą napędową tego sukcesu we wszystkich zakątkach świata”.
Oprócz międzynarodowego wyróżnienia Mary Kay została uznana za:
- markę nr 1 w kategorii produktów do makijażu twarzy w Ameryce Łacińskiej*;
- markę nr 1 w kategorii preparatów do ust w Ameryce Łacińskiej*;
- markę nr 1 w kategorii kosmetyków do makijażu w Meksyku*;
- markę nr 1 w kategorii kosmetyków do pielęgnacji i makijażu w Meksyku*.
Sarah Boumphrey, globalna dyrektorka ds. badań w Euromonitor International, podkreśla:
„nasze nagrody odzwierciedlają najwyższe standardy doskonałości w analizowanych branżach - nie inaczej jest w przypadku sprzedaży bezpośredniej. Laureaci są wyłaniani w drodze rygorystycznej oceny na podstawie danych pochodzących z niezależnych badań, globalnych analiz rynkowych i dogłębnej wiedzy fachowej w zakresie danej kategorii. Euromonitor jest zaszczycony współpracą z wiodącymi firmami, takimi jak Mary Kay, a to osiągnięcie obrazuje jej zaangażowanie na rzecz wysokich wyników i jakości w wysoce konkurencyjnych warunkach rynkowych”.
Dzięki obecności na ponad 40 rynkach i wsparciu milionów niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych na całym świecie Mary Kay nieustannie wyznacza standardy piękna, które wzmacniają pozycję kobiet i pozwalają im osiągać założone cele. Do statusu marki nr 1 Mary Kay przyczynia się wiele uwielbianych przez klientów produktów, w tym kultowa seria produktów pielęgnacyjnych TimeWise®, potwierdzona przez dermatologów seria produktów pielęgnacyjnych Clinical Solutions®, wysławiany przez influencerki i celebrytki preparat do demakijażu Mary Kay® Oil-Free Eye Makeup Remover, tusz do rzęs Mary Kay® Ultimate Mascara™, błyszczyk Mary Kay Unlimited® oraz wodoodporny eyeliner Mary Kay®, a także wiele innych znanych i lubianych kosmetyków.
W samym 2024 roku Mary Kay została uhonorowana 65 nagrodami w kategorii preparatów do pielęgnacji urody na całym świece. Oprócz tytułu marki nr 1 przyznanego przez Euromonitor International Mary Kay niedawno uplasowała się na 11. miejscu sporządzonego przez Women’s Wear Daily Beauty Inc. rankingu 100 najlepszych firm kosmetycznych w 2024.
Produkty Mary Kay są dostępne w sprzedaży u najlepszych niezależnych konsultantek i konsultantów kosmetycznych, którzy oferują spersonalizowaną obsługę klientom zarówno osobiście, jak i online na stronie internetowej www.MaryKay.com oraz w mediach społecznościowych i kanałach mediów cyfrowych.
Nagroda przyznana przez Euromonitor umacnia Mary Kay jako jedną z najbardziej uwielbianych na świecie marek, której model biznesowy i misja koncentrują się na wzmacnianiu pozycji kobiet, odmienianiu ich życia i przyczynianiu się do ochrony zasobów naturalnych naszej planety.
Czy wiesz, że…
- Sprzedaż płynu do demakijażu Mary Kay® Oil-Free Eye Makeup Remover rejestrowana jest co 5 minut na całym świecie [2].
- Cała globalna gama Mary Kay liczy niespełna 1500 patentów na całym świecie na produkty, technologie i projekty opakowań marki [3].
- Ultranowoczesne Centrum Produkcji oraz Badań i Rozwoju Mary Kay im. Richarda R. Rogersa (R3) w Lewisville (Teksas) jest w stanie wytwarzać nawet 1,1 mln produktów dziennie.
- 62% wszystkich pracowników segmentu prac badawczo-rozwojowych Mary Kay stanowią kobiety [4].
- 81% wszystkich pracowników segmentu marketingu i dzieł kreatywnych Mary Kay stanowią kobiety [5].
- 30% członków zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, którzy rozpoczęli działalność na rzecz Mary Kay w ubiegłym roku, to osoby w wieku poniżej 35 lat [6].
Informacje o Mary Kay
W 1963 r. w Teksasie Mary Kay Ash, jedna z prekursorek kobiecego przywództwa w biznesie, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną, której celem było jedno: wzbogacać życie kobiet. Z czasem ta wizja przerodziła się w globalną markę obecną w ponad 40 krajach, z milionami niezależnych konsultantek na całym świecie. Od ponad 60 lat Mary Kay zapewnia kobietom narzędzia do kształtowania własnej przyszłości - poprzez edukację, mentoring, innowacje oraz aktywne wspieranie ich pozycji. Firma nieustannie inwestuje w badania nad produktami upiększającymi oraz w produkcję najnowocześniejszych kosmetyków do pielęgnacji, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay angażuje się w ochronę planety z myślą o przyszłych pokoleniach, wspiera kobiety dotknięte chorobą nowotworową i przemocą domową, a także inspiruje młodzież do podążania za marzeniami. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com. Znajdź firmę na Facebooku, Instagramie i na LinkedIn lub obserwuj profil na X.
[1] Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2024 r.
* Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2025 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2024 r.
[2] Źródło: Mary Kay Inc., dane z grudnia 2024 r, za okres ostatnich 12 miesięcy, na podstawie liczby sprzedanych sztuk produktu.
[3] Źródło: Mary Kay Inc., dane wg stanu na 2025 r.
[4] Źródło: reprezentacja i przywództwo kobiet w Mary Kay (maj 2025 r.).
[5] Źródło: reprezentacja i przywództwo kobiet w Mary Kay (maj 2025 r.).
[6] Źródło: Mary Kay Inc., dane za 2024 r. dotyczące USA.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia, stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250623708670/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Dział Komunikacji Korporacyjnej Mary Kay Inc.
tel.: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire