Nawet jeden drink wyrządza kolosalne szkody. Cierpi nie tylko wątroba

19 godziny temu 9
ZIZOO.PL
Wielu z nas uważa, że okazjonalne sięganie po alkohol nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, o ile zachowujemy umiar. Jednak najnowsze, szeroko zakrojone badania pokazują, że nawet niewielkie ilości alkoholu mogą mieć negatywny wpływ na organizm. Naukowcy z University of Washington przeanalizowali setki badań i ostrzegają: nie ma bezpiecznego poziomu spożycia alkoholu.
Przeczytaj źródło