Muzyka, która pomaga w sprzedaży. Jak dźwięk wpływa na decyzje klientów

3 tygodni temu 16
Badanie z 2012 r. wykazało, że wolne tempo muzyki wpłynęło na zwiększenie sprzedaży w sklepach detalicznych o 12 proc. Badanie z 2012 r. wykazało, że wolne tempo muzyki wpłynęło na zwiększenie sprzedaży w sklepach detalicznych o 12 proc. / shutterstock / fot. Urbanscape/Shutterstock

Konkurencja o uwagę klienta jest bezwzględna, a najcenniejszą walutą w relacjach biznesowych staje się jego czas. Wystarczy moment zawahania, by zrezygnował z usługi - pisze Karol Kościński, dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiK

W świecie ofert online często decyduje to, co konsument zobaczy i co zatrzyma jego uwagę. W sprzedaży bezpośredniej znaczenie mają detale – wystrój wnętrza, zapach czy układ przestrzeni. Często jednak pomija się jedno z najpotężniejszych narzędzi wpływu: muzykę.

Stoisz w alejce supermarketu, wśród rzędów butelek z etykietami z całego świata. Z głośników płynie muzyka – raz francuski akordeon, raz niemiecki folk. Bez większego zastanowienia sięgasz po wino z kraju, z którym kojarzysz słyszaną melodię.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

logo Karol Kościński

Karol Kościński

dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS, fot. Filip Miller/Mat. prasowe

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.

Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich

Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.

success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Zobacz

Popularne Zobacz również Najnowsze

image for background

logo www.GazetaPrawna.pl

Przejdź do strony głównej

Przeczytaj źródło