Konkurencja o uwagę klienta jest bezwzględna, a najcenniejszą walutą w relacjach biznesowych staje się jego czas. Wystarczy moment zawahania, by zrezygnował z usługi - pisze Karol Kościński, dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiK
W świecie ofert online często decyduje to, co konsument zobaczy i co zatrzyma jego uwagę. W sprzedaży bezpośredniej znaczenie mają detale – wystrój wnętrza, zapach czy układ przestrzeni. Często jednak pomija się jedno z najpotężniejszych narzędzi wpływu: muzykę.
Stoisz w alejce supermarketu, wśród rzędów butelek z etykietami z całego świata. Z głośników płynie muzyka – raz francuski akordeon, raz niemiecki folk. Bez większego zastanowienia sięgasz po wino z kraju, z którym kojarzysz słyszaną melodię.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Karol Kościński
dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS, fot. Filip Miller/Mat. prasowe
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

3 tygodni temu
16




English (US) ·
Polish (PL) ·