Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Kampania Miss Kay i Hebe została zaprojektowana z myślą o wymaganiach i oczekiwaniach młodego pokolenia Gen Z, które ceni autentyczność, spontaniczność oraz elastyczność w wyborze zapachów dostosowanych do aktualnego nastroju i okazji.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W ramach kampanii zaangażowano mikroinfluencerki z obszaru lifestyle’u, które naturalnie prezentują zapachy Miss Kay jako element codziennego wyrażania siebie i celebrowania pięknych momentów. Autentyczna narracja kampanii „Złap zapach pięknych chwil w Hebe” inspiruje do chwytania ulotnych momentów życia, dopasowując zapach do indywidualnego nastroju i okoliczności.
Kampania obejmuje aktywności contentowe mikroinfluencerek oraz działania w social mediach.
Za kompleksową realizację kampanii - m.in. przygotowanie koncepcji, dobór twórców czy zakup mediów - odpowiada agencja Friends&Brands.