Milka zachęca do sąsiedzkiej integracji

3 dni temu 12

Celem kampanii jest zacieśnianie więzi sąsiedzkich. Działania reklamowe obejmują m.in. reklamę telewizyjną, aktywności w internecie oraz loterię konsumencką.

Inicjatywy wspierające sąsiedzkie relacje

W ramach kampanii Milka przygotowała specjalne paczki z czekoladą i zawieszkami, które można zostawić na drzwiach sąsiadów. Dzięki współpracy z firmami przeprowadzkowymi, paczki te trafią do nowych lokatorów w całej Polsce, ułatwiając im nawiązanie kontaktu z sąsiadami.

Dodatkowo, 13 września w wybranych sklepach Castorama będzie można otrzymać pakiet sąsiedzki Milka. Współpraca z Castoramą symbolizuje moment urządzania się w nowym miejscu, co sprzyja poznawaniu nowych sąsiadów.

Multikanałowa strategia kampanii

Kampania Milka opiera się na szerokim wsparciu mediowym, obejmującym reklamę w telewizji i internecie. Dzięki kampanii digital na platformach takich, jak Olx i Otodom, marka precyzyjnie dociera do osób planujących przeprowadzkę.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy, a współpracę z firmami przeprowadzkowymi koordynuje Event Produkcja. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej "Zasąsiadujmy się", zapoczątkowanej we wrześniu 2024 r.

Przeczytaj źródło