MG COMMERCIAL debiutuje na targach BusWorld Brussels premierą w pełni elektrycznego autobusu iEV12 oraz podwozia B12E

3 tygodni temu 28

PR Newswire/MG

PR Newswire/MG

BRUKSELA, 6 października 2025 r. /PRNewswire/ -- MG, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek motoryzacyjnych na świecie, zadebiutowała na targach BusWorld Brussels pod hasłem przewodnim „Find You More”. Podczas wydarzenia oficjalnie zaprezentowano nową markę pojazdów użytkowych - MG COMMERCIAL. Uroczystej premierze towarzyszyło odsłonięcie pierwszego w pełni elektrycznego autobusu miejskiego marki, iEV12, oraz pierwszego w pełni elektrycznego podwozia autobusu miejskiego, B12E.

Od momentu powstania w 1971 roku targi BusWorld są jednym z największych i najbardziej wpływowych wydarzeń branży transportu pasażerskiego, od lat stanowiąc barometr rozwoju światowego przemysłu autobusowego. Debiut MG na tej prestiżowej scenie symbolizuje wzmocnienie zaangażowania marki w zrównoważoną mobilność oraz jej wizję integracji transportu indywidualnego i publicznego w jeden spójny ekosystem.

MG COMMERCIAL powstała jako marka autobusów średniej i dużej wielkości, koncentrująca się na segmencie premium w rynku pojazdów użytkowych zasilanych alternatywnymi źródłami energii. Oferując zaawansowane rozwiązania nastawione na wartość, marka ma na celu zapewnienie europejskim operatorom pełnego wachlarza opcji w zakresie mobilności, wspierając jednocześnie transformację regionu w kierunku niskoemisyjnego transportu publicznego. Nowa marka odzwierciedla szerszą wizję MG, zakładającą budowę zintegrowanego ekosystemu łączącego transport osobisty i publiczny - dla podróży bardziej płynnych, inteligentnych i przyjaznych dla środowiska.

W pełni elektryczny autobus miejski iEV12 oraz w pełni elektryczne podwozie autobusu miejskiego B12E zostały zaprojektowane z myślą o segmencie premium transportu publicznego. Oba modele bazują na nowej generacji platformie napędu elektrycznego MG wyposażonej w modułowe systemy akumulatorów, inteligentną architekturę oraz zintegrowane zarządzanie łącznością. Te innowacje odpowiadają bezpośrednio na rosnące zapotrzebowanie w Europie i poza nią na zrównoważony i wydajny transport publiczny. Podkreślają one przywództwo MG COMMERCIAL w dziedzinie rozwiązań bezemisyjnych, bezpieczeństwa i inteligentnej mobilności.

Marka MG, która może pochwalić się przeszło stuletnią historią doskonałości inżynieryjnej, podejmuje wzmożone inwestycje w badania i rozwój w sektorze transportu publicznego. Modele iEV12 i B12E poszerzają ofertę pojazdów użytkowych MG zasilanych alternatywnymi źródłami energii i potwierdzają jej wkład w przyspieszanie transformacji w kierunku zielonej, inteligentnej mobilności. Dzięki inteligentnym kokpitom, modułowym systemom energetycznym i zaawansowanym platformom zarządzania flotą produkty MG COMMERCIAL są ucieleśnieniem dążenia marki do tworzenia wydajnych, bezpiecznych i neutralnych węglowo rozwiązań transportowych.

Wideo: https://mma.prnewswire.com/media/2788516/Video.mp4 

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/2789031/MG_____MG_COMMERCIAL_iEV12_B12E.jpg 

Źródło: MG

Źródło informacji: PR Newswire

Data publikacji 06.10.2025, 16:21
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Przeczytaj źródło