McCann Poland i Mastercard z dwoma Lwami na Cannes Lions

1 tydzień temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Kampania "Public Money ATM", zrealizowana przez McCann Poland i Mastercard, wspiera obywateli w demokracji lokalnej. Projekt przekształca znane wszystkim bankomaty w intuicyjne narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć. W efekcie, prawie co trzeci głos został oddany właśnie przez bankomat.

Mastercard Polska i McCann z kolejnymi nagrodami w Cannes

– To już trzeci rok z rzędu, gdy Mastercard Polska zostaje doceniona na najbardziej prestiżowym i konkurencyjnym festiwalu kreatywności na świecie – to dla nas ogromny powód do dumy. To prawdziwy przywilej pracować nad pomysłami, które niosą realny wpływ, z zespołem, który na każdym etapie wnosi pasję i najwyższą jakość. Ogromne podziękowania kieruję do naszych nieocenionych partnerów z McCANN Poland i McCANN Worldgroup – ten sukces nie byłby możliwy bez ich kreatywności i zaangażowania. – powiedział Jerzy Hołub, vice president, area marketing, Mastercard.

Poza dwoma Srebrnymi Lwami, McCann Poland i Mastercard zdobyli w tegorocznej edycji festiwalu łącznie osiem nominacji, w tym pięć dla kampanii „Public Money ATM” oraz trzy dla platformy „Inclusive by Design”, globalną platformę Mastercard promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.

Zobacz: Cannes Lions: kolejne nagrody dla agencji z Polski

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W tym roku do Cannes Lions 2025 zgłoszono aż 26 900 kampanii z całego świata. Tylko 10 proc. z nich trafiło na shortlisty, a mniej niż 2 proc. zdobyło statuetkę Lwa.

– Fakt, że już trzeci rok z rzędu nasze projekty zdobywają głosy jurorów Cannes Lions, pokazuje, że w Polsce i regionie CEE potrafimy tworzyć kampanie, które wyznaczają kierunki w światowej branży. Bardzo ważne dla nas jest także, że te sukcesy promują nasz rynek i wzmacniają pozycję regionu na międzynarodowej scenie, gdzie globalni markierzy zastanawiają się gdzie ulokować swoje regionalne HUBy. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.

Pełna lista nagród i nominacji:

„Public Money ATM”:
   • Engagement > Direct > Large-Scale Media > Nagroda: Srebrny Lew
   • Experience > Brand Experience & Activation > Digital Installations > Nagroda: Srebrny Lew
   • Classic > Outdoor > Interactive/Dynamic Digital Screens
   • Classic > Outdoor > Technology
   • Classic > Outdoor > Cultural Engagement

"Inclusive by Design":
   • Good > Glass: The Lion for Change
   • Strategy > Creative Effectiveness
   • Good > Sustainable Development Goals


Przypominamy - nagrodzone kampanie, insighty, trendy omówimy podczas wyjątkowego wydarzenia – bezpłatnego webinaru „Cannes Lions Breakfast Wirtualnie”, organizowanego wspólnie przez Wirtualnemedia.pl oraz agencję 24/7Communication. Start w środę 25 czerwca o godzinie 11:00. Link do zapisów TUTAJ.

Przeczytaj źródło