Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Po trzech latach tego, co dyrektor generalny sieci nazywa "przedłużonym okresem testów i weryfikacji koncepcji" wraz z reklamodawcami, takimi jak Visa i Pepsi, Mariott zaprezentuje w pełni zrealizowaną i przemianowaną ofertę na festiwalu Cannes Lions w 2025 roku.
Marriott Media, znany również jako Riott Media, sprzedaje reklamy cyfrowe w aplikacji i na stronie internetowej sieci hoteli, a także na ekranach telewizorów w prawie milionie pokoi hotelowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Może też przygotować indywidualne rozwiązania dla reklamodawców zainteresowanych kierowaniem reklam do odbiorców przy użyciu własnych danych od 230 milionów członków programu lojalnościowego Marriott.
– Celem firmy jest zbudowanie “sieci medialnej dla podróżnych” w oparciu o tworzenie lepszych doświadczeń klientów z partnerami, którzy są istotni zarówno dla naszej marki, jak i dla klienta – mówi Peggy Roe, wiceprezes wykonawcza i dyrektor ds. klientów w Marriott.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Docelowo Riott Media na całym świecie
Chris Norton został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Riott Media. Norton był starszym wiceprezesem ds. marketingu, aktywacji danych i personalizacji od 2021 roku po czterech i pół roku pracy w należącej do Publicis firmie Epsilon, gdzie współpracował z Marriottem jako klientem.
Obecnie Riott Media działa tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Ale ostatecznie, według Nortona, firma zamierza rozszerzyć swój zasięg na 1,7 miliona pokoi hotelowych Marriott na całym świecie.
Przykładem wykorzystania Riott Media jest kampania Gatorade. Reklamy spowodowały 8,5-procentowy wzrost zamiaru rozważenia zakupu marki, na podstawie danych zebranych podczas badania. W hotelach, w których wyświetlano reklamy Gatorade, a marka sprzedawała swój produkt, Gatorade odnotował wzrost konsumpcji o siedem punktów procentowych.