Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Nowa kampania Danio pokazuje sytuacje znane wielu z nas – moment, w którym głód daje o sobie znać, a z każdej strony atakują nas sprzeczne porady. W przypadku telewizyjnego spotu humorystycznie przerysowanych porad żywieniowych udziela guru, jaskiniowiec czy manicurzystka. Wszystkie te postaci to wcielenia… Małego Głoda, który tym razem staje się głosem zbiorowego zagubienia w świecie różnorodnych porad żywieniowych.
– Kampania ma lekką, autoironiczną formę, która pokazuje zagubienie, jakie może wynikać z nadmiaru sprzecznych informacji – wyjaśnia Aleksandra Kuziuk, przedstawicielka Danone, odpowiedzialna za rozwój marki Danio.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Zobacz: Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Nowe reklamy Danio
„Postacie takie jak guru, jaskiniowiec czy manicurzystka to nie krytyka konkretnych poglądów, lecz metafora zamętu informacyjnego, z którym mierzy się wielu z nas” – zaznacza producent w opisie kampanii.
Kampania obejmuje telewizję, internet, media społecznościowe, punkty sprzedaży, a także działania z influencerami. Przewidziane są również degustacje w sklepach.