Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
– Nowe Michałki to połączenie klasyki z nowoczesną formułą. Zależało nam, by stworzyć produkt, który będzie nie tylko pyszną przekąską, ale też odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, szukających lepszych alternatyw dla tradycyjnych słodkości. To produkt dla wszystkich, którzy kochają słodycze, ale cenią też świadome podejście do diety – mówi Mateusz Pazdan CEO SFD.
Wsparcie ponad 400 influencerów
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna z udziałem ponad 400 influencerów.
Do akcji zaangażowani są znani twórcy m.in.: Małgorzata Rozenek, Radosław Majdan, Deynn, Daniel Majewski czy tiktoker Edziorap, a materiały promocyjne publikowane będą na Instagramie oraz TikToku.