Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Drugi sezon autorskiego talk-show Magdy Gessler ruszył w niedzielę 25 maja. Program nadal emitowany jest o godz. 11.30, czyli tuż po zakończeniu “Dzień Dobry TVN”. Do tej pory ukazały się trzy odcinki programu, które śledziło średnio 829 tys. widzów. To przełożyło się na 6,05 proc. udziału stacji TVN w rynku w gronie wszystkich widzów, 7,38 proc. wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 oraz 8,23 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Czytaj także: Drugi sezon "Pati" coraz bliżej. Oto zwiastun serialu z uniwersum "Skazanej"
Spośród wyemitowanych do tej pory odcinków drugiego sezonu programu Magdy Gessler, najwięcej widzów przyciągnęło wydanie z 8 czerwca. Wydanie z udziałem Natalii Kukulskiej obejrzało średnio 1,03 mln osób. Najmniejsza widownie miał epizod wyemitowany tydzień wcześniej, tj.1 czerwca. Wówczas program "Magda gotuje internet" zobaczyło średnio 716 tys. osób. Gościem odcinka była Marta Wierzbicka.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Program "Magda gotuje internet" zadebiutował na antenie TVN na początku stycznia br. Według danych Nielsena autorski format kulinarnej gwiazdy TVN przyciągał przed ekrany średnio 580 tys. widzów. Udział stacji w porze emisji talk-show plasował się na poziomie 6,74 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,66 proc. wśród odbiorców w przedziale wiekowym 16-49 oraz 8,57 proc. w grupie 20-54.
Czytaj także: Lewandowski nie zagrał w meczu z Mołdawią. Ilu widzów miało spotkanie?
W swoim nowym programie Magda Gessler zaprasza do kuchni gwiazdy, z którymi rozmawia nie tylko o gotowaniu, ale i kulisach show-biznesu, pozwalając "gościom zdementować, odpowiedzieć i rozprawić się z krążącymi w internecie plotkami na ich temat” – czytamy w oficjalnym opisie formatu.
Drugi sezon „Magda gotuje internet” liczy osiem odcinków, a producentem wykonawczym programu jest Constantin Entertainment Polska.