Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Celem kampanii Lisnera pod hasłem „Przyjemność dipowania podczas oglądania” jest zapoznanie konsumentów z nową kategorią, przedstawienie pełnej gamy smakowej produktów oraz powiązanie dipów z okazją do wspólnego spędzania czasu przy ekranie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Wyróżnikiem kampanii jest konsekwentne wykorzystanie kodów popkulturowych i filmowych. Inspiracją stały się charakterystyczne plakaty filmowe, recenzje oraz motywy znane z festiwali filmowych. Do projektu zaangażowano również twórców UGC, którzy odtwarzają scenki inspirowane znanymi produkcjami. Dodatkowym elementem aktywacji jest seeding wśród mikroinfluencerów oraz konkurs skierowany do odbiorców w mediach społecznościowych.
Zakres prac realizowanych przez Kerris obejmuje przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję materiałów kampanijnych, współpracę z twórcami UGC, działania seedingowe wśród mikroinfluencerów, organizację konkursu oraz zakup mediów w kanałach social media.