Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. materiały prasowe
Centralnym elementem kampanii będzie 30-sekundowy spot wizerunkowy, który opowiada historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.
Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami – szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. W serwisie YouTube spot dostępny będzie w pełnej, 60-sekundowej wersji. Kampania będzie również realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz w ramach współpracy z portalem Onet – Lidl zostanie sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s EURO 2025.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
UEFA x Lidl
Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także aktywację w aplikacji Lidl Plus – użytkownicy będą mogli wziąć udział w specjalnej grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami. Szczęśliwa Bramka pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus w dniach 1-31 lipca.
Kampania jest częścią długofalowej strategii Lidl Polska w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Od lat marka aktywnie wspiera działania na rzecz równouprawnienia i edukacji zdrowotnej.
Współpraca Lidla z UEFA z okazji UEFA Women’s EURO 2025 została ogłoszona w grudniu 2024 roku i obejmuje wszystkie 16 krajów uczestniczących w turnieju. Partnerstwo ma na celu nie tylko wspieranie wielkiego wydarzenia sportowego, ale także budowanie długofalowego zaangażowania w rozwój kobiecego futbolu na całym kontynencie.