Lidia Piekarska odpowiada za działania sponsoringowe Kuchni Vikinga

4 dni temu 9
  1. Wirtualnemedia.pl
  2. Wiadomości
  3. Reklama
  4. Personalia

Lidia Piekarska została sponsorhip marketing managerką w Kuchni Vikinga. W nowej roli będzie odpowiadać za działania sponsorskie, m.in. we współpracy z takimi partnerami jak PZPN  czy Kanał Zero. 

fot. Screen LinkedIn Lidia Piekarska fot. Screen LinkedIn Lidia Piekarska

– Do moich zadań należy też analiza rynku, szukanie nowych możliwości oraz rozwijanie tego, co już świetnie działa.  Nie chodzi tylko o ‘odhaczanie’ kampanii. Chcę budować wartość marki przez mądre, autentyczne partnerstwa –  takie, które mają sens po obu stronach i naprawdę rezonują z odbiorcami – poinformowała Lidia Piekarska na LinkedInie po zakończeniu 3-miesięcznego okresu próbnego.

Piekarska w przeszłości pracowała jako project managerka w Salonie Marketingowym. Zaczynała jako junior PR consultant w Clue PR.  

Przeczytaj źródło