Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Leroy Merlin Polska startuje z nową platformą promocyjną, która ma na celu komunikowanie aktualnych ofert i promocji w zupełnie innej, angażującej formie.
Została zrealizowana w stylistyce musicalu, z energią, rytmem i humorem. Nowa platforma wykorzystuje znany hit Ricky’ego Martina „La Copa de la Vida” jako muzyczną bazę, na której oparto specjalnie stworzone słowa piosenki, nawiązujące do sezonowych promocji i produktów z oferty sklepu – od kuchni i łazienek, przez płytki i panele, aż po artykuły ogrodowe.
Ważnym elementem kampanii jest również dynamiczny układ taneczny w wykonaniu zespołu Leroy Merlin, którego choreografia podkreśla tempo i pozytywny przekaz kampanii. Stałym elementem pozostaje ambasador marki, który łączy nową kampanię z poprzednią linią komunikacyjną.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Nowa platforma to rezultat rozszerzenia współpracy Leroy Merlin z agencją mediową Starcom. Dotychczas Starcom odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów oraz działania digital. Obecnie zakres współpracy dotyczący akcji promocyjnych został poszerzony również o kreację kampanii ATL, obejmującą produkcję spotów telewizyjnych, radiowych, materiałów do radiowęzłów oraz reklamy zewnętrznej.
– Chcieliśmy stworzyć komunikację, która wyróżni się na tle standardowych kampanii promocyjnych: będzie lekka, energetyczna, z silnym CTA, a jednocześnie skutecznie przekaże ofertę. Dlatego postawiliśmy na formę, która łączy emocje, rytm i humor z naszą codzienną ofertą. Agencja Starcom przełożyła celnie nasze potrzeby w angażującą i spójną narrację – mówi Joanna Próchnicka, dyrektorka ds. komunikacji w Leroy Merlin.
Całościową obsługą zajmuje się Starcom, natomiast produkcją i postprodukcją Dynamo Films. Reżyserem spotów został Alan Willmann. Pierwsza odsłona kampanii właśnie trafiła do telewizji.