Wśród powracających produktów znajdują się: Filet-O-Fish, Big Tasty Bacon, Chicken McBites, sosy blue cheese i musztardowy oraz deser Lodowe Marzenie. Produkty są dostępne od 10 września, na czas trwania kampanii.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są działania marketingowe obejmujące digital i reklamę OOH.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR oraz influencer marketing koordynowane są przez agencję 24/7Communication.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 580 restauracji sieci, które zatrudniają blisko 38 000 osób. Ponad 90 proc. z nich to obiekty prowadzone przez 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.