Książulo w nowej kampanii Pepsi: "Smakuj lato po swojemu"

5 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Kampania jest uzupełniona o aktywacje, jak mapa smaków lata, którą tworzyć będą sami konsumenci czy trasa samplingowa. Inicjatywa potrwa do końca sierpnia.

Akcja została zaplanowana tak, by towarzyszyć konsumentom na każdym etapie – od kampanii w telewizji, internecie i outdoorze, przez angażujące wydarzenia i współprace z influencerami, aż po promocje i aktywacje w sklepach. 

Ambasadorem kampanii jest Szymon Nyczke, znany jako Książulo. To jego pierwsza współpraca z marką o tak dużym zasięgu i rozpoznawalności.

– Cieszymy się, że ta współpraca mogła zaistnieć właśnie w ramach kampanii „Smakuj lato po swojemu z Pepsi”. Tym bardziej, że Szymon prywatnie jest fanem Pepsi Zero. To wyraz zaufania, który pokazuje siłę naszej marki i jej autentyczne połączenie z wartościami młodego pokolenia. Teraz Książulo ponownie ruszy w trasę po Polsce, by odwiedzić miejsca polecone przez fanów i – w swoim charakterystycznym stylu – recenzować lokalne klasyki. To esencja naszego podejścia: blisko codziennych doświadczeń i wyborów konsumentów – mówi Anna Piekarska, senior group brand manager w Pepsi & Pepsi Zero.

Szansa na spotkanie z Książulem

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Filarem kampanii jest interaktywna mapa smaków lata dostępna online, na której użytkownicy mogą dzielić się swoimi ulubionymi letnimi aktywnościami i miejscami. Aby dodać punkt na mapie należy wejść na dedykowaną stronę i uzupełnić zgłoszenie poprzez dodanie swojej propozycji wraz ze zdjęciem, lokalizacją i opisem oraz podstawowymi danymi kontaktowymi. Po pomyślnej weryfikacji każde zgłoszenie zostanie nagrodzone kodem rabatowym na zakupy na platformie Allegro. 

Książulo wybierze kilka zgłoszonych miejsc i odwiedzi je w ramach swojej letniej trasy. Dla autorów zgłoszonych lokalizacji będzie to okazja do spotkania z popularnym twórcą i stania się częścią jego contentu, dedykowanego aktywacji.

Pepsi rusza w trasę po Polsce

W ramach kampanii zaplanowano trasę „Taste of Summer Fun Tour”. Bus wypełniony Pepsi wyruszy w Polskę 20 czerwca, a jego trasę będzie można śledzić na internetowej mapie oraz w mediach społecznościowych marki. W inicjatywę będą zaangażowani także inni, znani influencerzy, m.in. Łukasz Trochonowicz, Zoja Skubis, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik czy Kasia Węsierska, którzy będą informować o akcji w swoich kanałach społecznościowych.

Marka Pepsi zagości również na tegorocznych festiwalach oraz eventach. Dedykowaną strefę będzie można znaleźć na Open’er Festival (2-5 lipca), Clout Festival (11-12 lipca) i Olsztyn Green Festival (15-17 sierpnia), a także na wydarzeniach z cyklu Energylandia Magic Nights w dniach 9 oraz 23 sierpnia.

Za opracowanie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej odpowiada agencja Feeders, a za strategię mediową i zakup mediów – agencja Zenith. Działania konkursowe realizuje agencja reklamowa Avanti. Za działania samplingowo-eventowe odpowiada agencja Ewesa, a za komunikację w mediach – agencja K+PR.

Przeczytaj źródło