Kontrowersyjny influencer twarzą kampanii dla dzieci. Twórcy się tłumaczą

1 tydzień temu 13

Damian "Stifler" Zduńczyk zyskał popularność dzięki udziałowi w kontrowersyjnym programie MTV "Warsaw Shore. Ekipa z Warszawy", do którego dołączył w 2015 r. Otwarcie mówił o swoim stylu życia - nie ukrywał, że w przeszłości nadużywał alkoholu i sięgał po substancje psychoaktywne.

Teraz, jak się okazuje, influencer został twarzą akcji "Sieci na dzieci: stop cyberprzemocy", zainaugurowanej 29 października w Polskiej Agencji Prasowej. Inicjatywa ma na celu "przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej w przestrzeni cyfrowej, edukowanie młodych ludzi, nauczycieli i rodziców oraz budowanie bezpiecznego, empatycznego środowiska online".

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Jakie jest zadanie kampanii 'Sieci na dzieci: stop cyberprzemocy'?

Kto jest twarzą kampanii edukacyjnej?

Od kiedy Damian Zduńczyk uczestniczy w 'Warsaw Shore'?

Jakie doświadczenia chce podzielić się Stifler w filmach edukacyjnych?

Stifler twarzą kampanii dla dzieci. Realizowana jest przez Ministerstwo

Twórcy kampanii w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl zaznaczają, że Stifler, biorąc udział w projekcie, nie pełni funkcji autorytetu, a osoby, która w przeszłości wiele przeszła.

Wierzymy, że edukacja oparta wyłącznie na "idealnych" wzorcach nie zawsze trafia do młodzieży. Czasem to właśnie historie ludzi, którzy się zmienili, mają największą siłę oddziaływania

— stwierdzili przedstawiciele Fundacji Chaber Polski.

Z tego powodu influencer weźmie udział w filmach edukacyjnych, w których opowie, w jaki sposób radzi sobie z hejtem oraz podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z działalnością w internecie.

Sebastian "Stifler" Kowalówka

Sebastian "Stifler" KowalówkaMW Media

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. W serwisie Plejada.pl każdego dnia piszemy o najważniejszych wydarzeniach show-biznesowych. Bądź na bieżąco! Obserwuj Plejadę w Wiadomościach Google. Odwiedź nas także na Facebooku, Instagramie, YouTubie oraz TikToku.

Chcesz podzielić się ciekawym newsem lub zaproponować temat? Skontaktuj się z nami, pisząc maila na adres: plejada@redakcjaonet.pl.

Przeczytaj źródło