Konkurent Netfliksa pyta klientów, jak ma się promować. Czy wolą 4K czy produkcje w USA?

1 tydzień temu 12
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Ankiety są rozsyłane do klientów, którzy zgodzili się na otrzymywanie newslettera SkyShowtime Insiders. Udział w badaniu trwa blisko 15 minut. –  Z przyjemnością zapraszamy do podzielenia się swoimi przemyśleniami na temat nowych pomysłów na to, w jaki sposób serwis streamingowy mógłby się zaprezentować widzom takim jak Pan/Pani. Pana/Pani opinie pomogą nam zrozumieć, co jest dla Pana/Pani najważniejsze w kontekście potrzeb związanych ze streamingiem – zachęca platforma.

SkyShowtime zapewnia, że wypełnienie ankiety nie wpłynie na opłaty. – Chcieliśmy, aby pomógł nam Pan/pomogła nam Pani ustalić, w jaki sposób serwis streamingowy powinien komunikować swój przekaz, aby wyróżniać się na zatłoczonym rynku. Chociaż treść, cena i ogólne wrażenia będą takie same we wszystkich opcjach, główny komunikat i sposób jego przedstawiania będą różne – tłumaczy SkyShowtime.

Platforma wyjaśnia, że szuka opisu, który najlepiej podsumuje jej ofertę. – Pana/Pani rola polega na tym, aby wskazać komunikat, który wydaje się Panu/Pani najatrakcyjniejszy, najbardziej odpowiedni, unikatowy i pozwala serwisowi wyróżnić się na tle innych – tłumaczy SkyShowtime.

Jak swoją ofertę chce opisać SkyShowtime?

Później użytkownicy otrzymują kilka propozycji parozdaniowych opisów oferty SkyShowtime. Mogą wskazać ten serwis lub Netflix, Amazon Prime Video, Disney+, HBO Max, Polsat Box Go, Canal+, Player jako najbardziej pasujące do tych określeń. W ankiecie mogą także opisać czy te określenia pasują do SkyShowtime. Każdego z opisu dotyczy kilka pytań.

Pierwszy opis dotyczy wprowadzonej jesienią oferty 4K. – Ten serwis streamingowy to świetna opcja dla tych, którzy cenią sobie najwyższą jakość. Oferuje wyjątkowe treści w oszałamiającej jakości 4K-UHD - od świetnie ocenianych seriali po oryginalne produkcje na najwyższym poziomie. To prawdziwe premium doświadczenie dla widzów, którzy chcą oglądać tylko to, co najlepsze – proponuje platforma.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Następny opis dotyczy wariantów subskrypcji. – Ten serwis streamingowy daje Ci pełną swobodę dzięki elastycznym planom subskrypcji. Możesz wybrać opcję dopasowaną do swojego budżetu, zmieniać ją, kiedy tylko chcesz, a także anulować w dowolnym momencie. Oglądaj, co chcesz, gdzie i kiedy chcesz - na różnych urządzeniach. To wygodne oglądanie na Twoich zasadach – czytamy w propozycji.

Kolejny opis wiąże się z cenami. –  Ten serwis streamingowy idealnie łączy jakość z przystępną cenę. Oferuje świetne treści w dobrej cenie, bez konieczności płacenia jak za luksus. Możesz cieszyć się doskonałą jakością oglądania, nie wydając fortuny - to najlepszy wybór bez kompromisów – proponuje SkyShowtime.

Jest też opis dotyczący oferty. – Ten serwis streamingowy to miejsce, gdzie zawsze znajdziesz coś ciekawego do obejrzenia. Czeka tu na Ciebie coraz większy wybór - od nowych, ekskluzywnych seriali, przez dobrze znane hity, aż po oryginalne produkcje lokalne. Niezależnie od tego, czy lubisz głośnie premiery, czy mniej znane perełki - każdy znajdzie coś dla siebie i chętnie wróci po więcej – pisze platforma.


Ostatni opis dotyczy produkcji zza oceanu. – Ten serwis streamingowy pozwala Ci oglądać najbardziej znane i emocjonujące filmy oraz seriale z USA. Znajdziesz tu kultowe postacie, znanych aktorów i imponujące miejsca, które sprawiają, że amerykańskie historie stają się żywe i pełne energii – czytamy w propozycji.

Jak radzi sobie SkyShowtime?

Serwis streamingowy SkyShowtime wystartował w Polsce 14 lutego 2023 roku. W ofercie są filmy i seriale znanych marek, takich jak, DreamWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Choć pierwsi użytkownicy, którzy nie przerwali subskrypcji, płacą za platformę tylko 12,49 zł miesięcznie, to jest ona krytykowana za oferowanie mniej treści od konkurentów.

Atutem serwisu miał być polski serial „Warszawianka”, ale jest on już dostępny także na Netfliksie. Podobnie jest z najlepiej ocenianymi filmami amerykańskimi z oferty SkyShowtime. Po jakimś czasie trafiają do oferty giganta streamingu. SkyShowtime próbuje jednak przyciągnąć abonentów Netfliksa, udostępniając ostatnie sezony seriali „Snowpiercer” czy „12 małp”, których nie zakupił Netflix (oferował poprzednie).

W ostatnich miesiącach w badaniu Mediapanelu SkyShowtime nie znalazł się wśród dziesięciu najpopularniejszych serwisów streamingowych w Polsce (Netflix, Max, TVP VOD, Disney+, Amazon Prime Video, Canal+, Player, Pilot WP, Polsat Box Go, CDA). Firma próbuje poszerzyć zasięg dzięki partnerstwom z innymi platformami. Udało się takowe nawiązać z Play, Amazon Prime Video, a ostatnio także z Grupą Polsat Plus.

Przeczytaj źródło