"Dziś zamykamy pewien rozdział. More Bananas kończy swoją działalność. To była podróż pełna projektów, kampanii, szkoleń i bananowych historii. Dziękujemy wszystkim: klientom, partnerom, współpracownikom i całej naszej społeczności. Bez Was to by się nie wydarzyło. To koniec More Bananas, ale nie koniec naszych ludzi i ich pomysłów" - czytamy w ostatnim komunikacie agencji.
Współzałożycielka i creative owner, Anna Ledwoń-Blacha, podkreśla, że choć emocjonalnie była to trudna decyzja, to stała się koniecznością.
"Niestety, ale w obecnej formie firma nie mogła kontynuować swoich działań, a ja nie mogłam być dalej jej częścią. Trzy osoby to już tłok, a jeszcze gorzej, kiedy realnie tłoku nie ma i jedna osoba stoi na placu boju. Marketingowo - jestem dumna z tego jaką markę stworzyłam. Biznesowo - walczyłam o firmę i o ludzi przez ostatnie miesiące jak lwica, dając z siebie wszystko i jeszcze więcej" - napisała ekspertka na LinkediIn.
Założycielka More Bananas zamierza kontynuować karierę zawodową jako konsultantka i szkoleniowiec.
More Bananas znika po 9 latach
More Bananas powstało jako butikowa agencja marketingowa specjalizująca się w social mediach, kampaniach performance, influencer marketingu, employer brandingu, content marketingu, custom publishingu i działaniach graficznych.
Na przestrzeni lat agencja More Bananas współpracowała z wieloma markami z różnych sektorów. Do jej klientów należały Pracuj.pl, Intersnack (marki Felix i Przysnacki), DKMS, InPost, Ergo Hestia, Hoop Cola, Arctic+, Ustronianka, Anwen, Lufthansa Global Services, Cyber Folks, Akamai, Awiteks, Mobile Vikings, Happymess, SeePlaces, Festiwal Kolorów, Real Invest, MyBoat, Carpeto.