Przez dwa tygodnie klienci sieci będą mogli otrzymać zwrot wydanych na zakupy pieniędzy na e-kartę podarunkową o wartości do 300 zł. Każdego dnia na wygraną będą mieć szansę 72 osoby.
Loterii "Kasa wraca" towarzyszy szeroka kampania komunikacyjna w mediach tradycyjnych i online.
- Jej celem jest nie tylko zaproszenie klientów do udziału w loterii, ale także czytelne przedstawienie mechanizmu akcji. W warstwie kreatywnej wykorzystano charakterystyczne elementy marki, w tym główną postać kasjerki oraz rozpoznawalną kolorystykę Carrefour. Bohaterka kampanii w lekki i zabawny sposób zachęca do udziału w loterii, śpiewając rymowaną piosenkę z refrenem "Carrefour Ci da" na melodię znanego utworu 'Felicità'" - czytamy w komunikacie prasowym wspomnianej agencji.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
MISJA: LOTERIA KASA WRACA. Co dzień do wygrania nawet 300 zł z apką, kartami PAYBACK i Seniora.
Spot reklamowy wyreżyserował Michał Gazda – twórca m.in. "Znachora" czy pierwszego sezonu serialu "Wataha". Dodatkowo przygotowano materiały POS oraz katalog promujący akcję. Spoty i materiały towarzyszące będą emitowane w telewizji, a także udostępniane online i w mediach społecznościowych.
Za strategię, kreację oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Performics odpowiada za działania PaidSocial, a Prodigious za postprodukcję. Wszystkie trzy agencje należą do Publicis Groupe.
Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, a Arena Media zajęła się planowaniem i zakupem mediów.