Kampania społeczna "Dieta (Nie) Życia" o problemie anoreksji

2 dni temu 9
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Celem drugiej edycji kampanii jest nie tylko zwiększenie świadomości na temat anoreksji, ale przede wszystkim umożliwienie jej wczesnego rozpoznania. Szybka reakcja na pierwsze sygnały psychiczne, zanim jeszcze pojawią się widoczne objawy fizyczne, może zwiększyć szanse na skuteczne leczenie aż o 50 proc. (za American Psychiatric Association). 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Kampania informuje o narzędziu SGA oraz zachęcenie do przeprowadzenia testu online. Na stronę z testem kierują działania w digitalu, w mediach społecznościowych i na specjalnie stworzonych profilach na Instagramie i Facebooku.

Dodatkowo komunikację wspierają spoty w radio i kinach. W ramach kampanii prowadzona jest również druga edycja podcastu „Dieta(nie)Życia” zatytułowana „Anorexia Alert”, w którym można posłuchać rozmów z ekspertami, rodzinami i osobami, które przeszły przez anoreksję. 

Przeczytaj źródło