Joanna Dziełak w zespole Kantar Polska

6 godziny temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Na stanowisku tym jest odpowiedzialna za rozwój biznesu w obszarze Analytics, wspierając klientów w transformacji cyfrowej marketingu, tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i podejmowaniu decyzji opartych na danych. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Dołączenie Joanny do zespołu Analytics to najlepszy sygnał, że silnie rozwijamy obszar szeroko pojętej analityki w Kantar Polska. Dzięki jej doświadczeniom klienckim oraz umiejętności łączenia perspektyw badawczych i biznesowych, Joanna będzie realnie wspierać naszych klientów w podejmowaniu decyzji opartych na danych. Co szczególnie istotne, Joanna pomoże naszym klientom nie tylko zrozumieć potencjał rozwiązań opartych na AI, ale przede wszystkim z odwagą eksperymentować i z sukcesem wdrożyć ramy badawczo-analityczne, oparte na solidnych algorytmach zasilanych ogromnymi, wysokiej jakości zbiorami danych Kantara – co stanowi fundament powodzenia tego typu inicjatyw – mówi Patrycja Herbowska-Tytro, head of analytics practice w Kantar Polska.

Joanna Działak pracowała m.in. w H&M, Grupie PZU oraz MediaCom Warszawa. Prowadziła liczne projekty z zakresu badań marketingowych, analiz rynkowych i doświadczeń klienckich, często wspierając organizacje w przekładaniu wyników na realny rozwój biznesu.  Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Przeczytaj źródło