Jak Polki podchodzą do profilaktyki raka piersi?

23 godziny temu 3

Autor Odeta Moro

Odeta Moro

Materiał reklamowy na zlecenie marki

Henkel Polska

Chociaż świadomość w kwestii profilaktyki raka piersi rośnie, to jeszcze wiele przed nami. Według wyników Raportu „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” aż 41 proc. Polek nie wykonuje USG, a 36 proc. zapomina o samobadaniu piersi. W kolejnym odcinku Zdrowie Rano Odeta Moro porozmawia z Aleksandrą Gawlas-Wilińską, dyrektor marketingu działu Henkel Consumer Brands i Katarzyną Kucewicz, psycholożką i psychoterapeutką, o tym co nas motywuje do wykonywania badań profilaktycznych i roli inicjatyw edukacyjnych takich jak: Różowy Patrol Gliss.

Przeczytaj źródło