W roli tej Cecherz będzie odpowiedzialna za koordynację i realizację strategii marketingowych, optymalizację procesów i analizy danych oraz wspieranie rozwoju marek Stellantis na polskim rynku. Będzie raportować bezpośrednio do Wojciecha Tomaszkiewicza, dyrektora generalnego Stellantis Polska.
Małgorzata Cecherz karierę zawodową rozpoczęła w strukturach L’Oréal Polska, a następnie przez dekadę rozwijała kompetencje w Procter & Gamble, gdzie odpowiadała za strategię biznesową oraz działania sprzedażowe i marketingowe dla marek beauty z segmentu luksusowego i premium, min. Gucci, Dolce&Gabbana, Hugo Boss czy Valentio.
Od 2012 roku związana była z BMW Group, gdzie przez 12 lat pełniła szereg kluczowych funkcji marketingowych. Jako dyrektor marketingu w Polsce odpowiadała za lokalną strategię i działania dla marek BMW oraz MINI, wprowadzając m.in. koncepcję "BMW Driving Luxury" – nagrodzoną prestiżowym tytułem EFFIE. Następnie, w monachijskiej centrali firmy w dziale Business Steering Luxury Class, współtworzyła strategię segmentu luksusowego dla kluczowych rynków.
W latach 2018–2023 pełniła funkcję dyrektor marketingu dla Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, odpowiadając za tworzenie i realizację kompleksowych działań marketingowych łączących długoterminową wizję marki z krótkoterminowymi celami biznesowymi w 12 krajach regionu.
Małgorzata Cecherz jest absolwentką historii sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów MBA w EDHEC Business School we Francji.