Stacja TVN emituje premierowe odcinki drugiego sezonu "The Floor" od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 1 września. Nowa seria jest dłuższa od poprzedniej (20 zamiast 12 odcinków), ale same odcinki są krótsze.
W pierwszym tygodniu na antenie teleturniej oglądało średnio 887 tys. widzów, co dało stacji TVN 7,23 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, 9,53 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20-54 i 9,68 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród czterech analizowanych odcinków pokazanych w pierwszym tygodniu września, największą widownię zgromadziło środowe wydanie, które obejrzało średnio 977 tys. osób. Najmniej miał czwartkowy odcinek, który zobaczyło średnio 812 tys. odbiorców. To w jego czasie Jedynka emitowała mecz piłki nożnej Polska-Holandia.
TVN wiceliderem grup komercyjnych w porze "The Floor"
Stacja TVN w porze emisji "The Floor" była wiceliderem obu grup komercyjnych, ustępując odpowiednio TVP2 i TVP1. W grupie wszystkich widzów zajęła czwarte miejsce, plasując się kolejno za TVP2 liderem zestawienia 10 najpopularniejszych nadawców (emituje w paśmie teleturnieju m.in. "M jak miłość"), TVP1 będącym na drugim miejscu i TV4 zamykającym podium.
W ubiegłym roku stacja TVN między ostatnim tygodniem sierpnia a końcem października emitowała o godz. 20.55 telenowelę dokumentalną "B&B Love". Program w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 614 tys. widzów, co dało stacji 5,64 proc. udziału w grupie wszystkich widzów, 7,91 proc. w grupie 20-54 i 8,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Z kolei w maju, kiedy teleturniej "The Floor" debiutował na antenie, w pierwszym tygodniu emisji - po emisji trzech odcinków - średnia oglądalność wyniosła 1,02 mln widzów. To przełożyło się na 9,19 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,64 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 12,62 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsena.
Program wtedy nadawano, gdy w TVP czy Polsacie zakończył się sezon wiosenny i emitowały one głównie powtórki czy filmy.