Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
- I po latach za dobry samochód tej klasy trzeba wydać sporo pieniędzy. Cena zakupu 6-8-latków okazuje się dość wysoka – oscyluje w granicach 65-90 tys. zł. Taki urok klasy premium
- 7-8-letnie kompaktowe SUV-y klasy premium z dieslem przeważnie pokonały już 250-300 tys. km i jeśli nie były systematycznie naprawiane, tylko doraźnie, to właśnie po takim przebiegu należy spodziewać się wysypu drogich awarii
- Pod lupę wzięliśmy Volvo XC60, BMW X3, Lexusa NX, Audi Q5 i Mercedesa GLK. Każdy SUV może być znakomitym wyborem, ale prawie każdy ma też wersje-pułapki. Dlatego o opinię podpytaliśmy mechanika
Ile kosztuje dobry używany SUV klasy premium?
To właśnie na rynku wtórnym większość Polaków szuka ciekawych ofert wśród kompaktowych SUV-ów klasy kompaktowej. I nie ma się czemu dziwić, bo kilka lat temu za nówkę-sztukę w salonie z bogatym wyposażeniem, turbodieslem o mocy ok. 200 KM trzeba było zapłacić ok. 200 tys. zł (a dziś jest jeszcze drożej). Po 6-8-latach ceny takich aut oscylują w granicach 65-90 tys. zł. Nadal nie są to małe pieniądze (niestety, SUV-y i crossovery świetnie trzymają wartość), ale bez wątpienia auta w tej cenie są w zasięgu ręki większej liczby potencjalnych nabywców. Czy warto się nimi interesować. A jeśli tak, to które modele są warte zainteresowania?