IKEA zwraca uwagę, że choć kuchnia jest jednym z najczęściej używanych pomieszczeń w domu, jest jednocześnie miejscem, z którego ludzie są najmniej zadowoleni. Wielu uważa, że ich kuchnia nie spełnia potrzeb, szczególnie w mniejszych mieszkaniach. Do najczęstszych problemów należą ograniczona przestrzeń do przechowywania oraz trudności w utrzymaniu porządku i czystości.
Nowa kampania IKEA
Dlatego szwedzka marka stawia czoła tym wyzwaniom, wyznaczając sobie jasny cel: sprawić, by gotowanie i jedzenie były przyjemne i dostępne dla wielu. Niezależnie od budżetu, sytuacji życiowej czy metrażu mieszkania, IKEA chce pomagać ludziom tworzyć kuchnie dopasowane do ich potrzeb – takie, które zmniejszają stres, wspierają zdrowsze i bardziej zrównoważone nawyki oraz przywracają radość wspólnego spożywania domowych posiłków.
– Od dekad uważnie przyglądamy się życiu w kuchni, temu, jak ludzie przygotowują jedzenie, dzielą się posiłkami, żyją razem i jak zmienia się to w czasie – mówi Fredrika Inger, dyrektor ds. produktów i sprzedaży w IKEA. – Ta wiedza stanowi podstawę naszego rozwoju produktowego.
Kampania zostanie wdrożona na większości rynków, na których działa IKEA, obejmując różnorodne aktywności skoncentrowane wokół gotowania i jedzenia.